Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18165
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства
Інші назви: Improvement of marketing communications of the enterprise
Автори: Затянов, М.В.
Бібліографічний опис: Затянов М.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Максим Володимирович Затянов ; наук. кер. Олена Михайлiвна Бондаренко . - ОНЕУ , 2024. - 81 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комплекс маркетингових комунікацій
конкурентоспроможність
сільськогосподарське підприємство
маркетингова стратегія
конкурентне середовище
маркетингове середовище
marketing communications complex
competitiveness
agricultural enterprise
marketing strategy
competitive environment
marketing environment
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти та сучасні підходи до управління маркетинговими комунікаціями, аналізуються ключові чинники. Особлива увага приділяється викликам і можливостям у контексті глобалізації та цифрової трансформації. На прикладі ФГ "Марія" демонструється впровадження запропонованих підходів і оцінюється їхній вплив на покращення взаємодії з клієнтами та підвищення конкурентоспроможності. Проаналізовано стратегії управління маркетинговими комунікаціями ФГ "Марія", включаючи оцінку їхньої ефективності в сучасних умовах ринку, з особливим фокусом на оцінку їх ефективності у змінних умовах ринку та вплив зовнішніх та внутрішніх чинників, таких як технологічні інновації і зміни в поведінці споживачів. Розглянуто потенціал для модернізації існуючих підходів, з метою підвищення конкурентоспроможності та оптимізації взаємодії з клієнтами. У роботі було запропоновано ряд стратегій для вдосконалення маркетингових комунікацій ФГ "Марія", включно з інтеграцією сучасних цифрових технологій і методів цифрового маркетингу, таких як SEO та контент-маркетинг. Також було акцентовано на необхідності професійного розвитку персоналу та створення корпоративної культури, що відображає місію і цінності підприємства.
The paper examines theoretical aspects and modern approaches to the management of marketing communications. Special attention is paid to challenges and opportunities in the context of globalization and digital transformation. The implementation of the proposed approaches is demonstrated on the example of FG "Maria" and their impact on improving interaction with clients and increasing competitiveness is evaluated. Marketing communications management strategies of FG "Maria" are analyzed, including the evaluation of their effectiveness in modern market conditions, with a special focus on the evaluation of their effectiveness in changing market conditions and the influence of external and internal factors, such as technological innovations and changes in consumer behavior. The potential for modernization of existing approaches, with the aim of increasing competitiveness and optimizing interaction with clients, is considered. The work proposed a number of strategies for improving the marketing communications of FG "Maria", including the integration of modern digital technologies and digital marketing methods, such as SEO and content marketing. Emphasis was also placed on the need for professional development of personnel and the creation of a corporate culture that reflects the mission and values of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Zatyanov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zatyanov2024.pdf2,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Затянов_Реферат.pdf487,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.