Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалюжний, Д.Р.-
dc.date.accessioned2024-08-09T08:34:06Z-
dc.date.available2024-08-09T08:34:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКалюжний Д.Р. Особливостi маркетингових комунiкацiй пiдприємства (на прикладi ТОВ "Одескабель"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Денис Ростиславович Калюжний ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 64 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Kalyuzhny.pdf-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингових комунікацій, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингових комунікацій. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингових комунікацій та надано характеристику їх основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Проаналізовано конкурентне підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингових комунікацій ПАТ «Одескабель», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та економічну ефективність від запровадження пропозиційen_US
dc.description.abstractThe paper examines modern trends in the improvement of the marketing communications complex using the example of LLC Odeskabel. The theoretical aspects of the formation of a complex of marketing communications were studied, and the main factors influencing the formation of marketing communications were also considered. The work describes the stages of marketing communication formation and provides a description of their main components. The economic and marketing activities of LLC Odeskabel were analyzed. The competitive enterprise of the organization was analyzed and its competitive advantages were evaluated, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving marketing communications of LLC Odeskabel were developed, costs for improving the marketing communications complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleОсобливості маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Одескабель»)en_US
dc.title.alternativeSpecifications of enterprise marketing communications (on the example of LLC Odeskabel)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Калюжний.pdf187,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kalyuzhny2024.pdf272,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.