Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопитко, Т.С.-
dc.date.accessioned2024-08-09T08:55:42Z-
dc.date.available2024-08-09T08:55:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКопитко Т.С. Подкасти як маркетинговий iнструмент креативної агенцiї "Rocketmen": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Тетяна Сергiївна Копитко ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 89 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Kopytko.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового комплексу та зокрема маркетингових комунікацій і їхньої трансформації у сучасному конкурентному та диджиталізованому середовищі. Розглянуто поняття і структуру маркетингових комунікацій, місце подкастів у маркетингових комунікаціях сучасних підприємств та зокрема креативної агенції “Rocketmen” з її комунікаційним продуктом – подкастом «Бесіда про бренди». Проаналізовано маркетингове середовище підприємства: місце агенції на креативному ринку на основі багатокутника конкурентоспроможності, вплив зовнішніх чинників за допомогою PEST-аналізу, вплив внутрішніх чинників, виявлення можливостей та загроз за допомогою SWOT-аналізу. Значну увагу виділено розгляду й аналізу маркетингових комунікацій підприємства, зокрема ефективності подкасту «Бесіда про бренди» у просуванні агенції та підвищенні її іміджу. Запропоновано практичні рекомендації щодо покращення маркетингових комунікацій підприємства, розвитку подкасту та його використання у воронці залучення клієнтів в агенціюen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the marketing mix, particularly focusing on marketing communications and their transformation in the modern competitive and digitalized environment. The concepts and structure of marketing communications are explored, as well as the role of podcasts in the marketing communications of contemporary enterprises, with a specific look at the creative agency "Rocketmen" and its communication product, the podcast "Besida pro brandy" Author analysis the agency's position in the creative market based on the competitiveness polygon, the impact of external factors using PEST analysis, the influence of internal factors, and the identification of opportunities and threats through SWOT analysis. Significant attention is given to the review and analysis of the enterprise's marketing communications, particularly the effectiveness of the "Besida pro brandy" podcast in promoting the agency and enhancing its image. The qualification work provides proposals for improving the enterprise's marketing communications, developing the podcast, and utilizing it in the client acquisition funnel for the agency.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectподкастen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectpodcasten_US
dc.titleПодкасти як маркетинговий інструмент креативної агенції “Rocketmen”en_US
dc.title.alternativePodcasts as a marketing tool of “Rocketmen” creative agencyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Копитко Тетяна .pdf234,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kopytko2024.pdf360,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.