Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурін, Б.П.-
dc.date.accessioned2024-08-12T07:22:02Z-
dc.date.available2024-08-12T07:22:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКурін Б.П. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi пiдприємств на прикладi IЛОНА-ЛТД: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Богдан Петрович Курiн ; наук. кер. Кирило Геннадiйович Васильченко . - ОНЕУ , 2024. - 86 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Kurin.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти рекламної діяльності, включаючи основні поняття та підходи до реклами, роль реклами у сучасному бізнесі, а також вплив реклами на споживачів та ринок. Проаналізовано рекламну стратегію підприємства ІЛОНА-ЛТД, оцінку ефективності маркетингової діяльності та конкурентне середовище підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення рекламної діяльності ІЛОНА-ЛТД шляхом впровадження інноваційних підходів у рекламну стратегію та підвищення ефективності комунікаційних практикen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of advertising activities, including the main concepts and approaches to advertising, the role of advertising in modern business, and the impact of advertising on consumers and the market. The qualification work analyzes the advertising strategy of ILONA-LTD, the evaluation of marketing activities effectiveness, and the competitive environment of the company. The qualification work provides proposals for improving the advertising activities of ILONA-LTD by implementing innovative approaches in the advertising strategy and increasing the efficiency of communication practices.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectефективність рекламиen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectІЛОНА-ЛТДen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectінноваційні підходиen_US
dc.subjectкомунікаційні практикиen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectadvertising activitiesen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectadvertising effectivenessen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectILONA-LTDen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectinnovative approachesen_US
dc.subjectcommunication practicesen_US
dc.titleАналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємств на прикладі ІЛОНА-ЛТД»en_US
dc.title.alternativeImproving the effectiveness of advertising activities of ILONA-LTDen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Курин.pdf139,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Kurin.pdf947,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.