Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНахімчук, А.О.-
dc.date.accessioned2024-08-12T07:48:38Z-
dc.date.available2024-08-12T07:48:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНахімчук А.О. Розробка стратегiї ребрендингу пiдприємства на ринку Розробка стратегiї ребрендингу пiдприємства на ринку: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Олегiвна Нахiмчук ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 65 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Nakhimchuk.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення стратегії бренду на прикладі Одеського національного економічного університету. Досліджено теоретичні основи формування стратегії бренду освітніх послуг, розглянуто поняття бренду, його аспекти та особливості просування стратегії бренду освітніх послуг. В роботі охарактеризовано етапи формування стратегії бренду освітніх послуг та надано характеристику особливостей стратегії бренду на кожному етапі життєвого циклу товару. Проаналізовано основні загально-економічні показники діяльності Одеського національного економічного університету. Надано оцінку конкурентного середовища закладу та його конкурентних переваг. Побудовано багатокутник конкурентоспроможності та визначено основні переваги порівняно з конкурентами. Розроблено рекомендації вдосконалення стратегії формування бренду Одеського національного економічного університету. Розраховано витрати від впровадження наданих рекомендацій та економічну ефективністьen_US
dc.description.abstractThe robots are looking at current trends in the thorough strategy of the brand on the basis of the Odessa National University of Economics. Theoretical foundations for the formation of a strategy for the brand of lighting services are completed, the understanding of the brand is examined, and the aspects and features of the strategy for the brand of lighting services are considered. In the robot, the stage of formation of the strategic brand of the osvіtnіkh services is characterized, and the characteristics of the features of the strategії brand on the skin stage of the life cycle of the product are given. The main indicators of the vitality of the Odessa National Economic University were analyzed. An assessment of the competitive environment has been given and I will lay down that yogo of competitive advantages. It was motivated by the richness of competitiveness and the main advantage was assigned to rivals. The recommendations for a thorough strategy of molding the brand of the Odessa National University of Economics have been disaggregated. It was insured against the implementation of these recommendations and economic efficiency.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectстратегія формування брендуen_US
dc.subjectбренд викладачаen_US
dc.subjectорганізаційний брендen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketing mediumen_US
dc.subjectbrand shaping strategyen_US
dc.subjectvikladach branden_US
dc.subjectorganizational branden_US
dc.titleРозробка стратегії ребрендингу підприємства на ринку освітніх послуг (на прикладі факультету міжнародної економіки ОНЕУ)en_US
dc.title.alternativeDevelopment of the company's rebranding strategy in the market of educational services (on the example of the International Economics Faculty ONEU)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nakhimchuk2024.pdf271,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Нахімчук.pdf188,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.