Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18186
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОзарінська, А.В.-
dc.date.accessioned2024-08-12T08:17:57Z-
dc.date.available2024-08-12T08:17:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОзарінська А.В. Цифровi маркетинговi технологiї в сферi охорони здоров'я на прикладi ДУ "Одеський обласний центр контролю та профiлактики хвороб МОЗ України": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Алiна Владиславiвна Озарiнська ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2024. - 99 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18186-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти використання цифрових маркетингових інструментів у медичній сфері, а також їхні можливі переваги та виклики. Проаналізовано сучасний стан використання цифрових маркетингових технологій в органах охорони здоров'я. Запропоновано стратегії впровадження та оптимізації цифрових маркетингових ініціатив у ДУ «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України».en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of using digital marketing tools in the medical field, as well as their possible advantages and challenges. Author analysis the current state of use of digital marketing technologies in health care institutions is analyzed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectцифрові маркетингові технологіїen_US
dc.subjectохорона здоров'яen_US
dc.subjectмедична інформаціяen_US
dc.subjectгромадське здоров'яen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectстратегії маркетингуen_US
dc.subjectdigital marketing technologiesen_US
dc.subjecthealth careen_US
dc.subjectmedical informationen_US
dc.subjectpublic healthen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.titleЦифрові маркетингові технології в сфері охорони здоров’я на прикладі ДУ «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України».en_US
dc.title.alternativeDigital marketing technologies in the of healthcare sector (on the example of the State University «Odesa oblast center for diseases control and preventionen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат до диплому Озарінська.pdf251 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Ozarinska.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.