Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПольовий, О.В.-
dc.date.accessioned2024-08-12T08:55:48Z-
dc.date.available2024-08-12T08:55:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПольовий О.В. Особливостi маркетингових комунiкацiй промислових пiдприємств на прикладi ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Вiталiйович Польовий ; наук. кер. Максим Миколайович Кочевой . - ОНЕУ , 2024. - 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Polyoviy.pdf-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингових комунікацій, розглянуто їх сутність, функції та інструменти, розглянуто особливості маркетингових комунікацій на промисловому підприємстві. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Телекард-Прилад», проаналізовано маркетингове середовище компанії; досліджено маркетингові комунікації ТОВ «Телекард-Прилад». Було надано рекомендації щодо шляхів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Телекард-Прилад»: виконання робіт з удосконалення дизайну сайту та підвищення його інформативності та функціональності, за рахунок додаткового стимулювання штатного IT-фахівця, рекомендації щодо підвищення ефективності участі у виставкових заходах, зокрема у міжнародної виставки оборонної промисловості «IDEF 2024», поділяти більше уваги просуванню реклами щодо ТОВ «Телекард-Прилад» у соціальних мережах на підставі послуг веб-студії.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of marketing communications, examines their essence, functions and tools, examines the peculiarities of marketing communications at an industrial enterprise. The organizational and economic characteristics of "Telecard-Prylad" LLC are provided, the company's marketing environment is analyzed; marketing communications of Telecard-Prylad LLC were investigated. Recommendations were given on ways to improve the marketing activities of Telecard-Prylad LLC: performing work on improving the site design and increasing its informativeness and functionality, due to additional stimulation of the full-time IT specialist, recommendations on increasing the efficiency of participation in exhibition events, in particular in international exhibitions of the defense industry "IDEF 2024", to share more attention to the promotion of advertising about LLC "Telecard-Prylad" in social networks based on the services of the web studio.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингова діяльність промислових підприємствen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectринок В2Вen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectmarketing activities of industrial enterprisesen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectB2B marketen_US
dc.titleОсобливості маркетингових комунікацій промислових підприємств (на прикладі ТОВ «Телекард-Прилад»)en_US
dc.title.alternativeFeatures of marketing communications of industrial enterprises (on the example of Telecard-Prylad LLC)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат анотація Польовий.pdf384,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Polyoviy2024.pdf429,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.