Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСердюк, А.О.-
dc.date.accessioned2024-08-12T10:25:48Z-
dc.date.available2024-08-12T10:25:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСердюк А.О. Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства ФОП Полiщук Владислав Вiкторович: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Олександрiвна Сердюк ; наук. кер. Олена Михайлiвна Бондаренко . - ОНЕУ , 2024. - 92 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18197-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікацій у Інтернет середовищі, формування ідей для удосконалення маркетингової діяльності підприємтства ФОП Поліщук Владислава Вікторовича, порівняння класичних та сучасних інноваційних маркетингових комунікацій та розрахування приблизного бюджету на 3 місяці для підприємства на маркетингові комунікації в Інтернеті. Проаналізовано конкурентне середовище б/в техніки в Інтернеті та аналіз маркетингових комунікацій на підприємстві ФОП Поліщук Владислав Вікторович. Запропоновано для підприємства покращення сайту, соціальних мереж, SMM, створення чат-боту для розвантаження менеджерів, ідеї для підвищення кількості лідів.en_US
dc.description.abstractThe work examines the theoretical aspects of communications in the Internet environment, formation of ideas for improving the marketing activities of FOP Polischuk Vladyslav Viktorovych, comparison of classical and modern innovative marketing communications, and calculation of the approximate budget for 3 months for the enterprise on marketing communications on the Internet. The competitive environment of used electronics on the Internet is analyzed, as well as the analysis of marketing communications at the enterprise FOP Polischuk Vladyslav Viktorovych. Improvement of the website, social networks, SMM, creation of a chatbot to relieve managers, and ideas for increasing the number of leads are proposed for the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectтаргетингen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectцільова аудиторіяen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectсторітелінгen_US
dc.subjectтехнікаen_US
dc.subjectб/вen_US
dc.subjectвживанаen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій підприємства ФОП Поліщук Владислав Вікторовичen_US
dc.title.alternativeImprovement of Marketing Communications of the Entrepreneurship FOP Polischuk Vladyslav Viktorovychen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Сердюк.pdf462,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Serdiuk.pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.