Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатирєва, А.В.-
dc.date.accessioned2024-08-19T11:20:37Z-
dc.date.available2024-08-19T11:20:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКатирєва А.В. Формування стратегiї розвитку дилерського пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Вiкторiвна Катирєва; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ, 2024. - 75 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Katyrieva.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку дилерського підприємства, що базуються на аналізі наукових статей, доповідей вчених та науковців. Досліджено процес та етапи формування стратегії розвитку на підприємстві. Проаналізовано ключові фактори ТОВ «Кітчен Мастерс», такі як фінансовий стан, господарська діяльність, конкуренти на ринку посуду. На основі отриманих даних виявлено оптимальну стратегію розвитку підприємства. Запропоновано пропозицію щодо покращення діяльності ТОВ «Кітчен Мастерс», спрямовану на розширення асортименту послуг на поточному ринку.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the formation of a dealership development strategy based on the analysis of scientific articles, reports of scientists and scholars. The process and stages of forming a development strategy at an enterprise are studied. Author analysis the key factors of Kitchen Masters LLC, such as financial status, economic activity, competitors in the tableware market. On the basis of the obtained data, the optimal development strategy for the enterprise is identified. A proposal to improve the activities of Kitchen Masters LLC aimed at expanding the range of services in the current market is proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectстратегія розвитку підприємстваen_US
dc.subjectринок посудуen_US
dc.subjectдилерське підприємствоen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectenterprise development strategyen_US
dc.subjecttableware marketen_US
dc.subjectdealer enterpriseen_US
dc.titleФормування стратегії розвитку дилерського підприємстваen_US
dc.title.alternativeFormation of the development strategy of a dealership enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Катирєва Реферат і анотація.pdf407,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Katyrieva2024.pdf307,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.