Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВакаренко, О.В.-
dc.date.accessioned2024-08-20T10:38:18Z-
dc.date.available2024-08-20T10:38:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВакаренко О.В. Формування стратегiї розвитку пiдприємства машинобудiвної галузi: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Олександра Вадимiвна Вакаренко ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 76 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18326-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства, зокрема їх особливості та процес формування, що впливають на вибір стратегії. Проаналізовано за допомогою стратегічних інструментів внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства та обрано стратегію для його подальшого розвитку, а також проаналізовано фінансовий стан ПРАТ «Одеський машинобудівний завод» за 2020, 2021, та 2022 роки. Запропоновано захід щодо вдосконалення виробничого процесу підприємства шляхом диверсифікації нового продукту.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the formation of the company's development strategy, in particular, their features and the formation process, which influence the choice of strategy. Author analysis the internal and external enviroment of the enterprise переведи with the help of strategic tools and a strategy was chosen for its further development, as well as the financial condition of PJSC "Odesa Machine-Building Plant" for 2020, 2021, and 2022 was analyzed. A measure to improve the enterprise's production process by diversifying a new product is proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectмашинобудівна галузьen_US
dc.subjectPEST – аналізen_US
dc.subjectSNW – аналізen_US
dc.subjectаналіз «5-ти конкурентних сил М.Портера»en_US
dc.subjectстратегія BSCen_US
dc.subjectматриця Ігоря Ансоффаen_US
dc.subjectдиверсифікація ринкуen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectdevelopment strategyen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectmachine-building industryen_US
dc.subjectPEST - analysisen_US
dc.subjectSNW - analysisen_US
dc.subjectM. Porter's "5 competitive forces" analysisen_US
dc.subjectBSC strategyen_US
dc.subjectIgor Ansoff's matrixen_US
dc.subjectmarket diversificationen_US
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства машинобудівної галузіen_US
dc.title.alternativeFormation of the development strategy of the machine-building industry enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Вакаренко.pdf317,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Vakarenko.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.