Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18332
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку роздрібної торгівлі
Інші назви: Managing the competitiveness of an enterprisein the retail market
Автори: Чернецький, А.С.
Бібліографічний опис: Чернецький А.С. Управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємства на ринку роздрiбної торгiвлi: квалiфiкацiйна робота на здобуттяступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Артем Сергiйович Чернецький ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун , 2024. - 50 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкуренція
підприємство
управління
економіка
роздрібна торгівля
competitiveness
competition
enterprise
management
economics
retail trade
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено сутність конкуренції як економічної категорії та конкурентоспроможність підприємства. Визначено, що нарівень конкурентоспроможності впливають фактори, які можна умовно розділити на внутрішні та зовнішні. При цьому для оцінки пточного стану конкурентної позиції підприємства на певному ринку можна використати достатньо багато методів. Їх вибір залежить від вихідної інформації, фінансових можливостей підприємства, бажаними результатами. Здійснено аналіз показників роздрібної торгівлі на території України, детально розглянуто економічне становище в країні, а також причини та наслідки закриття бізнесу в Україні. Проведено аналіз основних фінансових показників ПП «Таврія В» за останні роки, що впливають на його конкурентоспроможність. Розроблено та обґрунтовано ефективність відкриття власного ательє, що принесе підприємству додатковий прибуток і закріпить його становище на ринку роздрібної торгівлі
The paper explores the essence of competition as an economic category and enterprise competitiveness. It identifies that competitiveness is influenced by factors that can be conventionally divided into internal and external. To assess the current competitive position of an enterprise in a specific market, various methods can be used, which depend on initial information, financial capabilities of the enterprise, and desired outcomes. The analysis examines retail trade indicators in Ukraine, thoroughly considers the economic situation in the country, and explores the reasons and consequences of business closures in Ukraine. It also analyzes the main financial indicators of "Tavria V" LLC over recent years, which affect its competitiveness. The paper develops and substantiates the effectiveness of opening its own workshop, which will bring additional income to the enterprise and solidify its position in the retail market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Chernetskyi.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧернецькийРеферат.pdf172,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Chernetskyi2024.pdf275,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.