Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18332
Title: | Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку роздрібної торгівлі |
Other Titles: | Managing the competitiveness of an enterprisein the retail market |
Authors: | Чернецький, А.С. |
Citation: | Чернецький А.С. Управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємства на ринку роздрiбної торгiвлi: квалiфiкацiйна робота на здобуттяступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Артем Сергiйович Чернецький ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун , 2024. - 50 с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | конкурентоспроможність конкуренція підприємство управління економіка роздрібна торгівля competitiveness competition enterprise management economics retail trade |
Abstract: | У роботі досліджено сутність конкуренції як економічної категорії та конкурентоспроможність підприємства. Визначено, що нарівень конкурентоспроможності впливають фактори, які можна умовно розділити на внутрішні та зовнішні. При цьому для оцінки пточного стану конкурентної позиції підприємства на певному ринку можна використати достатньо багато методів. Їх вибір залежить від вихідної інформації, фінансових можливостей підприємства, бажаними результатами.
Здійснено аналіз показників роздрібної торгівлі на території України, детально розглянуто економічне становище в країні, а також причини та наслідки закриття бізнесу в Україні.
Проведено аналіз основних фінансових показників ПП «Таврія В» за останні роки, що впливають на його конкурентоспроможність. Розроблено та обґрунтовано ефективність відкриття власного ательє, що принесе підприємству додатковий прибуток і закріпить його становище на ринку роздрібної торгівлі The paper explores the essence of competition as an economic category and enterprise competitiveness. It identifies that competitiveness is influenced by factors that can be conventionally divided into internal and external. To assess the current competitive position of an enterprise in a specific market, various methods can be used, which depend on initial information, financial capabilities of the enterprise, and desired outcomes. The analysis examines retail trade indicators in Ukraine, thoroughly considers the economic situation in the country, and explores the reasons and consequences of business closures in Ukraine. It also analyzes the main financial indicators of "Tavria V" LLC over recent years, which affect its competitiveness. The paper develops and substantiates the effectiveness of opening its own workshop, which will bring additional income to the enterprise and solidify its position in the retail market. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18332f |
Appears in Collections: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЧернецькийРеферат.pdf | 172,66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
2024Chernetskyi.pdf | 1,27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.