Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгаджанян, Л.С.-
dc.date.accessioned2024-08-21T08:10:12Z-
dc.date.available2024-08-21T08:10:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАгаджанян Л.С. Органiзацiя просування продукцiї на ринку ювелiрних виробiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр: спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Лiлiт Сашаївна Агаджанян; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - ОНЕУ, 2024. - 58 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18354-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сутність процесу просування продукції, сучасні інструменти просування продукції на ринку, використання інформаційних технологій для ефективного просування продукції на ринку. Для удосконалення системи просування продукції запропоновано провести реорганізацію маркетингового відділу на підприємстві, здійснити впровадження нових інформаційних технологій для дослідження ринку, а саме пошукову оптимізацію (Search Engine Optimization, SEO), яка спрямована на підвищення рейтингу веб-сторінки підприємства у пошукових системах, а також для підвищення ефективності оптимізації витрат на просування продукції ТОВ «Агаджанян» в умовах впровадження нових інформаційних технологій для дослідження ринку запропоновано використовувати лендінгen_US
dc.description.abstractThe article considers the essence of the product promotion process, modern tools for product promotion in the market, and the use of information technologies for effective product promotion in the market. To improve the system of product promotion, it is proposed to reorganize the marketing department at the enterprise, to implement the introduction of new information technologies for market research, namely, Search Engine Optimization (SEO), which is aimed at increasing the ranking of the enterprise's web page in search engines, and to increase the efficiency of optimizing the costs of product promotion at "Agadzhanyan" LLC in the context of the introduction of new information technologies for market research, it is proposed to use a landing page.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectпросування продукціїen_US
dc.subjectювелірна галузьen_US
dc.subjectлендінгen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectproduct promotionen_US
dc.subjectjewelry industryen_US
dc.subjectlanding pageen_US
dc.titleОрганізація просування продукції на ринку ювелірних виробівen_US
dc.title.alternativeOrganization of product promotion in the jewelry marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_ Агаджанян.pdf325,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Agadzhanyan.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.