Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18354
Title: Організація просування продукції на ринку ювелірних виробів
Other Titles: Organization of product promotion in the jewelry market
Authors: Агаджанян, Л.С.
Citation: Агаджанян Л.С. Органiзацiя просування продукцiї на ринку ювелiрних виробiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр: спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Лiлiт Сашаївна Агаджанян; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - ОНЕУ, 2024. - 58 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: управління
просування продукції
ювелірна галузь
лендінг
management
product promotion
jewelry industry
landing page
Abstract: В роботі розглянуто сутність процесу просування продукції, сучасні інструменти просування продукції на ринку, використання інформаційних технологій для ефективного просування продукції на ринку. Для удосконалення системи просування продукції запропоновано провести реорганізацію маркетингового відділу на підприємстві, здійснити впровадження нових інформаційних технологій для дослідження ринку, а саме пошукову оптимізацію (Search Engine Optimization, SEO), яка спрямована на підвищення рейтингу веб-сторінки підприємства у пошукових системах, а також для підвищення ефективності оптимізації витрат на просування продукції ТОВ «Агаджанян» в умовах впровадження нових інформаційних технологій для дослідження ринку запропоновано використовувати лендінг
The article considers the essence of the product promotion process, modern tools for product promotion in the market, and the use of information technologies for effective product promotion in the market. To improve the system of product promotion, it is proposed to reorganize the marketing department at the enterprise, to implement the introduction of new information technologies for market research, namely, Search Engine Optimization (SEO), which is aimed at increasing the ranking of the enterprise's web page in search engines, and to increase the efficiency of optimizing the costs of product promotion at "Agadzhanyan" LLC in the context of the introduction of new information technologies for market research, it is proposed to use a landing page.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18354
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_ Агаджанян.pdf325,73 kBAdobe PDFView/Open
2024Agadzhanyan.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.