Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАсаула, М.Ю.-
dc.date.accessioned2024-08-21T10:57:17Z-
dc.date.available2024-08-21T10:57:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАсаула М.Ю. Управлiння результативнiстю торговельного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Марiя Юрiївна Асаула ; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко . - ОНЕУ, 2024. - 71 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Asaula.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління результативністю підприємства, зокрема проаналізовано поняття управління результативністю підприємства, визначено склад основних етапів процесу управління результативністю, розглянуто основні методики та показники оцінювання результативності. Проаналізовано ринок торговельних послуг України, а також результативність діяльності торговельного підприємства. Запропоновано наростити випуск продукції власного виробництва, а також зменшити витрати на доведення товарів до реалізації.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of enterprise performance management, in particular, the concept of enterprise performance management is analyzed, the composition of the main stages of the performance management process is determined, and the main methods and indicators of performance evaluation are considered. The market of trade services of Ukraine was analyzed, as well as the effectiveness of the trade enterprise. It is proposed to increase the production of products of own production, as well as to reduce the costs of bringing goods to sale.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправління результативністюen_US
dc.subjectринок торговельних послугen_US
dc.subjectPEST – аналізen_US
dc.subjectметод декомпозиціїen_US
dc.subjectдіаграму зв’язківen_US
dc.subjectматрична діаграмаen_US
dc.subjectperformance managementen_US
dc.subjecttrading services marketen_US
dc.subjectPEST analysisen_US
dc.subjectdecomposition methoden_US
dc.subjectrelationship diagramen_US
dc.subjectmatrix diagramen_US
dc.titleУправління результативністю торгівельного підприємстваen_US
dc.title.alternativeManagement of the effectiveness of the trading enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Asaula2024.pdf587,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
реферат Асаула М.pdf351,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.