Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18369
Назва: Удосконалення збутової діяльності як напрям посилення конкурентних переваг підприємства
Інші назви: Improving sales activity as a direction of strengthening the competitive advantages of the enterprise
Автори: Лє Тхі Лой
Бібліографічний опис: Лє Тхі Лой Удосконалення збутової дiяльностi як напрям посилення конкурентних переваг пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Ле Тхi Лой ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2024. - 63 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентні переваги
підприємство
управління
ефективність
фармацевтичний ринок
competitive advantages
enterprise
management
efficiency
pharmaceutical market
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління збутовою діяльністю підприємства. Проаналізовано тенденції розвитку фармацевтичного ринку та фінансово- господарську діяльність підприємства. Запропоновано заходи з управління конкурентними перевагами підприємства
Odesa National University of Economics. - Odesa, 2024. The work deals with the theoretical aspects of managing the company's sales activities. The trends in the development of the pharmaceutical market and the financial and economic activity of the enterprise are analyzed. Measures to manage the company's competitive advantages are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18369
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат і анотація _Лє.pdf109,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024LeThiLoy.pdf690,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.