Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолмачевська, Д.В.-
dc.date.accessioned2024-08-21T11:48:25Z-
dc.date.available2024-08-21T11:48:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТолмачевська Д.В. Формування конкурентної стратегiї телекомунiкацiйного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Дар'я Вадимiвна Толмачевська ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 66 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18373-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, зокрема, їх класифікація та особливості, що впливають на вибір стратегії. Проаналізовано виробничо-господарську діяльність ТОВ «Телекомунікаційні технології» за 2020,2021 та 2022 роки, за допомогою стратегічних інструментів проаналізовано мікро- та макросередовище підприємства та визначено його позицію на ринку серед конкурентів. Запропоновано захід щодо вдосконалення виробничого процесу підприємства шляхом об’єднання виробничих комплексів.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the formation of the company's competitive strategy, in particular, their classification and features affecting the choice of strategy. Author analysis the production and economic activity of LLC “Telecommunications Technologies” for 2020, 2021 and 2022, the micro- and macro-environment of the enterprise was analyzed with the help of strategic tools and its position on the market among competitors was determined. A measure to improve the production process of the enterprise by combining production complexes is proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectтелекомунікаційна галузьen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectстратегічний аналізen_US
dc.subjectPEST-аналізen_US
dc.subjectSNW-аналізen_US
dc.subjectаналіз «5-ти конкурентних сил М.Портера»en_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjecttelecommunications industryen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectstrategic analysisen_US
dc.subjectPEST-analysisen_US
dc.subjectSNW-analysisen_US
dc.subjectM. Porter's 5 competitive forces analysisen_US
dc.titleФормування конкурентної стратегії телекомунікаційного підприємстваen_US
dc.title.alternativeFormation of a competitive strategy of a telecommunications enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Толмачевська Д. Реферат.pdf580,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Tolmachevska.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.