Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18388
Title: Управління збутовою діяльністю підприємства приладобудування
Other Titles: Management of sales activities of the instrument-making enterprise
Authors: Неденко, К.В.
Citation: Неденко К.В. Управлiння збутовою дiяльнiстю пiдприємства приладобудування: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Крiстiна Василiвна Неденко; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк. - ОНЕУ, 2024. - 59 с.
Issue Date: 2024
Keywords: збут
управління збутовою діяльністю
стратегії збуту
стан збутової діяльності
sales
management of sales activities
sales strategies
state of sales activities
Abstract: У роботі досліджується актуальна проблема управління збутовою діяльністю на підприємстві. Визначена сутність та поняття категорії збуту, розглянуті основні класифікації збуту та методи їх формування, а також описані методичні підходи та оцінки стратегії збуту. Дослідження проводилося на прикладі підприємства ТОВ «Телекарт Прилад». Проведено аналіз динаміки фінансового стану, розраховані та проаналізовані показники рентабельності, ліквідності та платоспроможності даного підприємства. Розроблено рекомендації з вдосконалення збутової діяльності підприємства, у результаті впровадження яких виявлено позитивний ефект у вигляді зростання прибутку, що свідчить про економічну ефективність запропонованих заходів.
The work examines the actual problem of managing sales activities at the enterprise. The essence and concepts of the sales category are determined, the main sales classifications and methods of their formation are considered, as well as methodical approaches and evaluations of the sales strategy are described. The research was conducted on the example of the «Telekart Prylad» LLC. An analysis of the dynamics of the financial state was carried out, the indicators of profitability, liquidity and solvency of this enterprise were calculated and analyzed. Recommendations for improving the sales activity of the enterprise were developed, as a result of their implementation, a positive effect was revealed in the form of an increase in profit, which indicates the economic efficiency of the proposed measures.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18388
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
реферат Неденко.pdf171,12 kBAdobe PDFView/Open
2024Nedenko.pdf744,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.