Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБірзул, О.В.-
dc.date.accessioned2024-08-22T06:00:58Z-
dc.date.available2024-08-22T06:00:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБірзул О.В. Управлiння комунiкацiями в менеджментi банкiвської системи на прикладi АТ КБ "ПриватБанк" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент"за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олександр Вадимович Бiрзул ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 71 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18391-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти вдосконалення системи управління комунікаціями в банківському менеджменті. Проаналізовано: види і форми комунікацій в банківській установі, моделі управління комунікаціями в банківському менеджменті, процес формування комунікацій в системі банківського менеджменту, основні економічні та фінансові показники АТ КБ «ПриватБанк, основні проблеми, що пов’язані з комунікаціями у банку. Запропоновано: рекомендаційні заходи щодо оптимізації системи управління комунікаціями в АТ КБ «ПриватБанк», а саме: проведення тренінгів та вебінарів з комунікаційних навичок. Для цього було здійснено пошук відповідного місця проведення даного заходу та коучера (організатора тренінгу), розраховано кошторис витрат, розроблено структуру проведення тренінгу та прийнято до уваги усі подальші організаційні моментиen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of improvement of the communication administration system in the bank management. Author analysis: types and forms of communications in a banking institution, models of communications administration in bank management, the process of forming communications in the banking management system, the main economic and financial indicators of JSC KB "PrivatBank", the main problems related to communications in the bank. Suggested: recommended measures to optimize the communication management system in JSC CB "PrivatBank", namely: conducting trainings and webinars on communication skills. For this, a cost estimate was calculated, a training structure was developed and all further organizational points were taken into account.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectвнутрішні комунікаціїen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectопитуванняen_US
dc.subjectфінансова стійкістьen_US
dc.subjectінноваційністьen_US
dc.subjectтренінг з комунікаційних навичокen_US
dc.subjectкомунікативна ефективністьen_US
dc.subjectмотивація співробітниківen_US
dc.subjectчастка ринкуen_US
dc.subjectinternal communicationsen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectsurveysen_US
dc.subjectfinancial sustainabilityen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectcommunication skills trainingen_US
dc.subjectcommunication effectivenessen_US
dc.subjectemployee motivationen_US
dc.subjectmarket shareen_US
dc.titleУправління комунікаціями в менеджменті банківської системи (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»)en_US
dc.title.alternativeCommunications administration in the management of the banking system (on the example of JSC CB "PrivatBank"")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Бірзул О..pdf450,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Birzul.pdf1,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.