Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18393
Назва: Управління конкурентною позицією підприємства Нова Пошта
Інші назви: Management of the competitive position of the Nova Poshta enterprise
Автори: Гарабажиу, В.В.
Бібліографічний опис: Гарабажиу В.В. Управлiння конкурентною позицiєю пiдприємства "Нова Пошта": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент"за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Вiкторiя Вiкторiвна Гарабажиу ; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк. - ОНЕУ, 2024. - 63 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління
конкурентна позиція
конкурентоспроможність
management
competitive position
competitiveness
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентною позицією підприємства. Проаналізовано поточний стан підприємства та проведено аналіз п’яти конкурентних сил галузі за методикою М.Портера. Визначено поточну конкурентну позицію підприємства та запропоновано заходи щодо його покращення, а саме введення інноваційного тенміналу
The paper considers theoretical aspects of managing the competitive position of the enterprise/ The current state of the enterprise was analyzed and the analysis of five competitive forces of the industry was carried out according to M. Porter's method. The current competitive position of the enterprise is determined and measures to improve it are proposed, namely the introduction of an innovative terminal
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Garabazhiu.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарабажиу реферат.pdf263,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Garabazhiu2024.pdf722,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.