Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатей, С.Ю.-
dc.date.accessioned2024-08-22T12:15:52Z-
dc.date.available2024-08-22T12:15:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМатей С.Ю. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства роздрiбної торгiвлi: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Софiя Юрiївна Матей; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ , 2024. - 57 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18412-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних стратегій підприємства Проаналізовано сучасний стан ринку дрогері-ритейлу України та поточний стан ТОВ «ДЦ УКРАЇНА». Запропоновано застосування конкурентної стратегії диференціації, яка полягає у впровадженні нового формату продажу товарів, а саме вендингових апаратів.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of formation of competitive business strategy. Author analysis the current state of the drugstore-retail market of Ukraine and the current state of LLC “DC UKRAINE” and proposes the application of a competitive strategy of differentiation, which consists in the introduction of a new format for the sale of goods, namely vending machines.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectстратегічне плануванняen_US
dc.subjectSWOT- аналізen_US
dc.subjectSNW-аналізen_US
dc.subjectмодель Портераen_US
dc.subjectринкова позиція.en_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectretail tradeen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectstrategic planningen_US
dc.subjectSWOT-analysisen_US
dc.subjectSNW-analysisen_US
dc.subjectPorter's modelen_US
dc.subjectmarket positionen_US
dc.titleФормування конкурентної стратегії підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі ТОВ «ДЦ УКРАЇНА»)en_US
dc.title.alternativeFormation of a competitive strategy of a retail enterprise (on the example of “DC UKRAINE”)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матей Реферат.pdf468,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Matei.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.