Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18412
Title: Формування конкурентної стратегії підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі ТОВ «ДЦ УКРАЇНА»)
Other Titles: Formation of a competitive strategy of a retail enterprise (on the example of “DC UKRAINE”)
Authors: Матей, С.Ю.
Citation: Матей С.Ю. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства роздрiбної торгiвлi: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Софiя Юрiївна Матей; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ , 2024. - 57 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентна стратегія
роздрібна торгівля
конкурентоспроможність
стратегічне планування
SWOT- аналіз
SNW-аналіз
модель Портера
ринкова позиція.
competitive strategy
retail trade
competitiveness
strategic planning
SWOT-analysis
SNW-analysis
Porter's model
market position
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних стратегій підприємства Проаналізовано сучасний стан ринку дрогері-ритейлу України та поточний стан ТОВ «ДЦ УКРАЇНА». Запропоновано застосування конкурентної стратегії диференціації, яка полягає у впровадженні нового формату продажу товарів, а саме вендингових апаратів.
The work deals with the theoretical aspects of formation of competitive business strategy. Author analysis the current state of the drugstore-retail market of Ukraine and the current state of LLC “DC UKRAINE” and proposes the application of a competitive strategy of differentiation, which consists in the introduction of a new format for the sale of goods, namely vending machines.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18412
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матей Реферат.pdf468,02 kBAdobe PDFView/Open
2024Matei.pdf1,53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.