Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18422
Назва: Управління виноробними підприємствами в умовах цифровізації
Інші назви: Management of wineries in the context of digitalization
Автори: Обнявко, В.О.
Obniavko, O.
Бібліографічний опис: Обнявко В. О. Управління виноробними підприємствами в умовах цифровізації: дис. … д-ра економ. наук : спец. 076 « Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" галузі 07 «Управління та адміністрування» / В. О. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2024. – 324 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: виноробне підприємство
управління виноробними підприємствами
цифровізація
цифрові технології
сталий розвиток
розвиток виноробних підприємств
прийняття управлінських рішень
потенціал підприємства
економічна ефективність
конкурентоспроможність
інновації
бізнес-процеси
бізнес-аналітика
організаційно-економічний механізм
регіон
winemaking enterprise
management of winemaking enterprises
digitalization
digital technologies
sustainable development
development of winemaking enterprises
decision making
enterprise potential
economic efficiency
competitiveness
innovation
business processes
business analytics
organizational economic mechanism
region
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено поглибленню теоретикометодичних засад управління виноробними підприємствами в умовах цифровізації та розроблення рекомендацій для оптимізації їхнього потенціалу в стратегіях розвитку. Досліджено понятійнокатегоріальний апарат управління виноробними підприємствами. Розглянуто визначення термінів «цифровізація», «управління в умовах цифровізації», «розвиток управління», «оптимальний потенціал підприємства в умовах цифрового розвитку», та окреслено принципи управління виноробними підприємствами. Розроблено науковометодичні рекомендації щодо перерозподілу наявних ресурсів підприємства. Запропоновано авторське визначення сутності цифровізації як процесу трансформації соціальноекономічних систем на основі інтеграції цифрових інформаційнокомунікаційних технологій, що передбачає впровадження електронноцифрових пристроїв, засобів і систем, встановлення електронної комунікації між ними для створення комплексного кіберфізичного простору та оптимізацію людської діяльності через використання цифрових інструментів. Прискорення процесів формування цифрової економіки обумовило необхідність визначення сутності управління в умовах цифровізації як процесу адаптації управлінських практик та інструментів до цифрових технологій для підвищення ефективності організацій. Це включає використання цифрових платформ, аналітичних інструментів, автоматизації 3 процесів та штучного інтелекту для прийняття обґрунтованих рішень та оптимізації діяльності. Дискусійність дефініції «розвиток» в наукових дослідженнях обумовила необхідність визначення розвитку управління як систематичного процесу підвищення кваліфікації та компетенцій керівників для покращення їхньої здатності ефективно керувати організацією, що передбачає адаптацію до нових технологій та методів роботи, а також підвищення мотивації і продуктивності персоналу.
The dissertation is devoted to deepening the theoretical and methodological foundations of managing winemaking enterprises in the context of digitalization and developing recommendations for optimizing their potential within development strategies. The conceptual and categorical apparatus for defining the management of winemaking enterprises has been researched. Definitions of the terms "digitalization," "management in the context of digitalization," "management development," "optimal potential of an enterprise in conditions of digital development," and principles of managing winemaking enterprises have been reviewed. Scientific and methodological recommendations for reallocating the available resources of the enterprise have been developed. An original definition of digitalization has been proposed as the process of transforming socioeconomic systems based on the integration of digital information and communication technologies, which involves the implementation of electronic digital devices, tools, and systems, establishing electronic communication between them to create a comprehensive cyberphysical space and optimize human activities through the use of digital tools. The acceleration of digital economy formation processes necessitated defining the essence of management in the context of digitalization as the process of adapting management practices and tools to digital technologies to improve organizational efficiency. This includes the use of digital platforms, analytical tools, process automation, and artificial intelligence for informed decisionmaking and activity optimization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18422
Інші ідентифікатори: УДК 663.2:004.67(043.3)
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація Обнявко В.О..pdf9,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.