Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18425
Title: Штучний інтелект як інструмент підвищення ефективності управління страховими компаніями
Other Titles: Artificial intelligence as a tool for increasing the efficiency of management of insurance companies
Authors: Сніщенко, Р.Г.
Snishchenko, R.
Citation: Сніщенко Р. Г. Штучний інтелект як інструмент підвищення ефективності управління страховими компаніями / Р. Г. Сніщенко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 5-6 (318-319). – С. 76-84.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2857-0980
DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-5-6-318-319-76-84
Keywords: страхування
штучний інтелект
страховики
страхувальники
нейромережі
платформи
мишинне навчання
insurance
artificial intelligence
insurers
policyholders
neural networks
platforms
machine learning
Abstract: Стаття присвячена визначенню основних аспектів використання штучного інтелекту як інструмента підвищення ефективності управління страховими компаніями України. Метою статті є визначення можливостей підвищення ефективності управління страховими компаніями через інтеграцію штучного інтелекту у страхову діяльність. Об’єктом статті є процеси управління страховими компаніями в умовах посилення дії негативних чинників. Предметом статті є засоби підвищення ефективності управління страховими компаніями. У статті відзначено позитивний економічний ефект як результат впровадження нейромереж у роботу страхових компаній. Наголошено, що впровадження штучного інтелекту в процес виробництва страхових послуг супроводжується змінами корпоративної етики і культури обслуговування, і страхові компанії мають потребу у кваліфікованих працівниках, які володіють необхідними знаннями і досвідом роботи у галузі кібертехнологій. Визначено основні проблеми у використанні штучного інтелекту страховими компаніями. Під час проведення дослідження визначено, що страховики і страхувальники використовують штучний інтелект як інструмент підтримки, бо він дозволяє повністю або частково автоматизувати процеси страхування та трансформувати робочі місця. Наведено основні функції і можливості штучного інтелекту. Проаналізовано можливості застосування нейромереж за видами страхування. Визначено, що синергетичний ефект від поєднання хмарних та периферійних обчислень та Інтернету речей покращує якість, підвищує швидкість розробки і впровадження нових страхових продуктів. Зроблено акцент на тому, що розвиток і технічна підтримка електронного документообігу, сучасні технології захисту інформації у мережах загального користування дозволяють цілком безпечне використання віртуальних офісів і віддалених робочих місць. У роботі стверджується, що автоматизація процесів страхування, створення та оцінка контенту, а також передові технології обробки зображень є прогресивними стимулами розвитку страхових компаній, що дозволяє вести гнучку стратегічну політику та забезпечує значні конкурентні переваги.
The article is devoted to the definition of the main aspects of the use of artificial intelligence as a tool for increasing the efficiency of management of insurance companies of Ukraine. The purpose of the article is to determine the possibilities of increasing the efficiency of management of insurance companies through the integration of artificial intelligence in insurance activities. The object of the article is the management processes of insurance companies under the conditions of increased negative factors. The subject of the article is the means of improving the management efficiency of insurance companies. The article noted positive economic effect as a result of implementation of neural networks in the work of insurance companies. It is emphasized that in the implementation of artificial intelligence in the process of production of insurance services is accompanied by changes in corporate ethics and culture of service, and insurance companies have a need qualified employees who have the necessary knowledge and experience in the field of cyber technologies. The main problems in the use of artificial intelligence by insurance companies are identified. During the research it was determined that insurers and policyholders use artificial intelligence as a support tool because it allows fully or partially automating insurance processes and transforming workplaces. The main functions and capabilities of artificial intelligence are given. The possibilities of using neural networks by types of insurance are analyzed. It was determined that the synergistic effect of the combination of cloud and peripheral computing and the Internet of Things improves the quality, increases the speed of development and introduction of new insurance products. Emphasis is placed on the fact that the development and technical support of electronic document management, modern information protection technologies in public networks allow completely safe use of virtual offices and remote workplaces.The work claims that the automation of insurance processes, creation and evaluation of content, as well as advanced image processing technologies are progressive incentives for the development of insurance companies, which allows for a flexible strategic policy and provides significant competitive advantages.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18425
Other Identifiers: УДК 364.3: 368.9
JEL Classification: G220, G390, C880, С890
Appears in Collections:№ 5-6 (318-319)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76-84.pdf608,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.