Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18435
Назва: | Формування бренд-платформи як складової інтелектуального капіталу жіночої футбольної команди |
Інші назви: | Formation of the brand platform as a component of the intellectual capital of the women's football team |
Автори: | Балашов, К.А. Орленко, О.М. Balashov, K. Orlenko, O. |
Бібліографічний опис: | Балашов К. А. Формування бренд-платформи як складової інтелектуального капіталу жіночої футбольної команди / К.А. Балашов, О. М. Орленко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 5-6 (318-319). – С. 136-148. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-8814-4476 |
Ідентифікатор DOI: | https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-5-6-318-319-136-148 |
Ключові слова: | інтелектуальний капітал бренд-платформа cause-relation маркетинг бренд брендинг спортивний брендинг капітал відносин структурний капітал |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку теорії інтелектуального капіталу характерно дослідження методів, механізмів,
дій, які необхідно вжити для ефективного формування інтелектуального капіталу і управління ним та його елементами.
Серед важливих джерел формування інтелектуального капіталу можна виділити маркетинг та брендинг, саме цій
проблематиці присвячена стаття. Актуальність цієї роботи обумовлюється необхідністю удосконалення маркетингової
діяльності суб'єктів сфери фізичної культури та спорту на основі дослідження особливостей розвитку спортивного
брендингу, як важливої частини інтелектуального капіталу в умовах сьогодення. У статті досліджено розвиток
наукової думки з визначення інтелектуального капіталу та його складових. Проведено аналіз особливостей створення
та просування брендів жіночих футбольних команд у світі та Україні. Зокрема проведено аналіз концептів бренду та
контент-стратегії українських жіночих футбольних команд Вищої ліги. Наведено основні групи українських жіночих
футбольних команд Вищої ліги за концептом формування інтелектуального капіталу. Визначено напрямки формування
бренд-платформ самостійних українських жіночих футбольних команд, як city-клубів. Продемонстровано побудову бренд платформи футбольної команди на базі cause-маркетингу на прикладі ЖФК SEASTERS (Одеса) та розглянуто вплив
бренду на інтелектуальний капітал клубу. На завершення дослідження підкреслюється, що інтеграція інтелектуального
капіталу та стратегій брендингу може сприяти зростанню та успіху жіночих футбольних команд. Визнаючи важливість
інтелектуальних активів та інвестуючи у привабливу платформу бренду, команди можуть не тільки підвищити
свою впізнаваність і ринкову привабливість, але й створити надійну основу для довгострокової стійкості, відносин із
зацікавленими сторонами та стратегічного зростання у конкурентному спортивному середовищі. At the current stage of the development of the theory of intellectual capital, the study of methods, mechanisms, actions that must be taken for the effective formation and management of intellectual capital and its elements is characteristic. Marketing and branding can be singled out among the important sources of intellectual capital formation, the article is devoted to this issue. The relevance of this work is determined by the need to improve the marketing activities of subjects in the field of physical culture and sports based on the study of the peculiarities of the development of sports branding, as an important part of intellectual capital in today's conditions. The article examines the development of scientific thought on the definition of intellectual capital and its components. An analysis of the peculiarities of the creation and promotion of brands of women's football teams in the world and in Ukraine was carried out. In particular, an analysis of the brand concepts and content strategy of the Ukrainian women's football teams of the Higher League was carried out. The main groups of Ukrainian women's football teams of the Higher League are given according to the concept of the formation of intellectual capital. The directions of the formation of brand platforms of independent Ukrainian women's football teams, such as city clubs, have been determined. The construction of a football team's brand platform based on cause-marketing is demonstrated on the example of ZFK SEASTERS (Odesa) and the influence of the brand on the intellectual capital of the club is considered. The study concludes by emphasizing that the integration of intellectual capital and branding strategies can contribute to the growth and success of women's soccer teams. By recognizing the importance of intellectual assets and investing in a compelling brand platform, teams can not only increase their visibility and market appeal, but also create a solid foundation for long-term sustainability, stakeholder relations and strategic growth in a competitive sports environment. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18435 |
Інші ідентифікатори: | УДК 005.336.4:659.126 JEL Classification: L260; L810; O300 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності № 5-6 (318-319) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
136-148.pdf | 1,31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.