Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18440
Назва: Implementation of corporate social responsibility in the context of integration with the enterprise management information system
Інші назви: Упровадження корпоративної соціальної відповідальності в умовах інтеграції з інформаційною системою управління підприємством
Автори: Volchek, R.
Moskaliuk, H.
Halan, L.
Dancheva, O.
Волчек, Р.М.
Москалюк, Г.О.
Данчева, О.М.
Бібліографічний опис: Implementation of corporate social responsibility in the context of integration with the enterprise management information system / R.Volchek, H.Moskaliuk, L.Halan, etc. // Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. – 2024. – № 1. – P. 154-161. – URL: http://nvngu.in.ua/jdownloads/pdf/2024/1/01_2024_Volchek.pdf
Дата публікації: 2024
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.33271/nvngu/2024-1/154
Ключові слова: management
corporate social responsibility
information systems
mathematical model
менеджмент
корпоративна соціальна відповідальність
інформаційні системи
математична модель
Короткий огляд (реферат): Purpose. To develop recommendations for the corporate digital responsibility (CDR) strategy aimed at increasing the level of integration of corporate social responsibility (CSR) and information systems (IS) of the company. To develop a mathematical model of coordination decisions regarding CSR with production and business activities of companies. Methodology. The introduction of the methods of: logical generalization made it possible to define CDR adapted to Ukrainian realities; analysis and synthesis – to point out the need to integrate CSR with IS; comparative analysis – to determine directions, tasks, requirements for the implementation of CDR; logical abstraction – to substantiate the need to implement strategy for CDR implementation, develop its stages, tasks and goals of each stages; mathematical analysis – to develop mathematical model of coordination of management decisions. Findings. A definition of CDR, adapted to Ukrainian reality, which became the conceptual basis of the presented research, is proposed. The need for integration of CSR and IS and the formation of a new mechanism – CDR, as a result of the evolution of CSR, is substantiated. The directions, tasks, and requirements for the implementation of CDR are defined. The need to implement the strategy for the implementation of CDR are substantiated, its stages, tasks and goals of each stage are developed. It is indicated that the integration of CSR and IS can take place iteratively, with management gaining experience and finding optimal methods and tools. Originality. A mathematical model that allows one not only to coordinate various management decisions, but also to forecast their short-term and long-term results, is developed. Practical value. The proposed approach to CDR strategy formation will increase the effectiveness of CDR and improve the integration of CSR and IS. The developed mathematical model will allow one not only to solve the problem of coordination of management decisions, but will also help to economically spend IT resources and speed up the delivery of results.
Мета. Розробити рекомендації щодо впровадження стратегії корпоративної цифрової відповідальності (КЦВ), спрямованої на підвищення рівня інтеграції корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) і інформаційних систем (ІС) компанії. Розробити математичну модель узгодження рішень щодо КСВ і виробничої та бізнес-діяльності компаній. Методика. Запровадження методів: логічного узагальнення дозволило запропонувати визначення КЦВ, що буде адаптоване до українських реалій; аналізу й синтезу ‒ вказати на необхідність інтеграції КСВ з ІС; порівняльного аналізу ‒ визначити напрями, задачі та вимоги до впровадження КЦВ; логічного абстрагування ‒ обґрунтувати необхідність уведення стратегії реалізації впровадження КЦВ, розробити її етапи, задачі та мету кожного з етапів. Методи математичного аналізу ‒ розробити математичну модель узгодження управлінських рішень. Результати. Запропоновано визначення КЦВ, адаптоване до українських реалій, що стало концептуальною основною представленого дослідження. Обґрунтована необхідність інтеграції КСВ та ІС і формування нового механізму – КЦВ як результату еволюції КСВ. Визначені напрями, задачі, вимоги для впровадження КЦВ. Обґрунтована необхідність упровадження стратегії реалізації КЦВ, розроблені її етапи, задачі та цілі кожного з етапів. Вказано, що інтеграція КСВ та ІС може відбуватися ітераційним чином, із набуванням менеджментом досвіду та знаходженням оптимальних методів та інструментів. Наукова новизна. Розроблена математична модель, що дозволить не тільки узгоджувати різнопланові управлінські рішення, але й прогнозувати їх короткострокові та довгострокові результати. Практична значимість. Запропонований підхід формування стратегії КЦВ збільшить ефективність КСВ і покращить інтеграцію КСВ та ІС. Розроблена математична модель дозволить не тільки вирішити задачу узгодження управлінських рішень, але й допоможе ощадливо витрачати ресурси ІС та прискорити отримання результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18440
http://nvngu.in.ua/jdownloads/pdf/2024/1/01_2024_Volchek.pdf
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01_2024_Volchek.pdf11,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.