Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПознякова, Т.С.-
dc.contributor.authorГорбатюк, В.В.-
dc.contributor.authorPoznyakova, T.-
dc.contributor.authorGorbatyuk, V.-
dc.date.accessioned2024-09-20T06:52:50Z-
dc.date.available2024-09-20T06:52:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПознякова Т. С. Управління конкурентними перевагами торгівельного підприємства / Т. С. Познякова, В. В. Горбатюк // Використання комунікаційних технологій в торгівельній галузі: зб. матеріалів VII студ. конф., (Одеса, листопад 2023 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 73-75.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18544-
dc.description.abstractВпровадження нових інформаційних технологій спричинило швидкий розвиток галузі торгівлі. Підприємства прагнуть швидко пристосуватися до змін у зовнішньому середовищі, що стає можливим за допомогою використання різних комунікаційних технологійen_US
dc.description.abstractThe introduction of new information technologies has caused a rapid development of trade. Enterprises should quickly adhere to changes in the current environment, which is possible with the help of various communication technologies-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectinformation technologiesen_US
dc.subjecttradeen_US
dc.titleВикористання комунікаційних технологій в торгівельній галузіen_US
dc.title.alternativeThe use of communication technologies in the trade industryen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73-75.pdf290,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.