Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18546
Назва: Перспективи розвитку подієво-гастрономічного туризму в Одесі як туристичної дестинації
Інші назви: Prospects of development of event-gastronomic tourism in Odessa as a tourist destination
Автори: Мартинова, Н.С.
Martynova, N.
Бібліографічний опис: Мартинова Н. Перспективи розвитку подієво-гастрономічного туризму в Одесі як туристичної дестинації / Н. Мартинова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 6 (269). – С. 121-146.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: 10.32680/2409-9260-2019-6-269-121-146
Ключові слова: подієво-гастрономічний туризм
подієво-гастрономічний захід
гастрономічна подія
гастрономічний фестиваль
туристична дестинація
національна кухня
програма просування гастрономічного фестивалю
event-gastronomic tourism
event-gastronomic event
gastronomic event
gastronomic festival
tourist destination
national cuisine
program of promotion of gastronomic festival
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей теоретичних і практичних аспектів подієво-гастрономічного туризму. Наведено світові та національні тенденції розвитку подієво-гастрономічного туризму. Приділено увагу специфічним характеристикам, що визначають додаткові соціально-економічні вигоди від спільного розвитку подієвого та гастрономічного туризму. Акцентовано увагу на ключових позитивних чинниках впливу на розвиток подієвогастрономічного туризму в регіоні. Визначено роль засобів подієво-гастрономічного туризму в розвитку спеціальних туристичних територій – туристичних дестинацій, зокрема, регіональних (на прикладі Одеського регіону та м. Одеси). Зосереджено увагу на популярних гастрономічних подіях – гастрономічних фестивалях. Охарактеризовано світові та вітчизняні масові гастрономічні події. Зазначено, що, незважаючи на значний потенціал у популяризації унікальної туристичної території, розвитку подієво-гастрономічного туризму в Одеському регіоні та м. Одеса приділяється недостатньо уваги. З метою просування м. Одеса та Одеського регіону як туристичної дестинації, запропоновано концептуальну ідею щорічного національного гастрономічного фестивалю одеської кухні та комплексну програму його просування. Сформульовано ключові відмінності запропонованого заходу від вже існуючих гастрономічних фестивалів м. Одеси та Одеського регіону, а саме: формування впізнаваного подієво-гастрономічного бренду туристичної дестинації, проведення фестивалю національного масштабу. Зауважено, що отриманий ефект від проведення національного фестивалю одеської кухні слугуватиме основою для дослідження аспектів подальшого розвитку і просування подієво-гастрономічних заходів в м. Одеса та Одеському регіоні. Зосереджено увагу на важливості проведення оцінки економічного впливу фестивалю та запропоновано методологічний підхід. Визначено шляхи підвищення ефективності запропонованого заходу, серед яких важлива роль відводиться регіональним органам влади у реалізації політики підтримки та розвитку подієво-гастрономічного туризму.
The article is devoted to the research of peculiarities of theoretical and practical aspects of event-gastronomic tourism. The world and national tendencies ofdevelopment of event-gastronomic tourism have been presented. Attention is paid to the specific characteristics that determine the additional socio-economic benefits from the joint development of event and gastronomic tourism. The focuse is on the key positive factors influencing the development of event and gastronomic tourism in the region. The role of events and gastronomic tourism in the development of special tourist territories – tourist destinations, in particular regional ones (on the example of Odessa region and Odessa) has been determined. Attention is paid to the popular gastronomic events – gastronomic festivals. World and domestic mass gastronomic events have been characterized. It is noted that, despite the considerable potential in popularizing the unique tourist territory, the development of event-gastronomic tourism in the Odessa region and the city of Odessa is not receiving enough attention. In order to promote Odessa and the Odessa region as a tourist destination, the conceptual idea of the annual national gastronomic festival of Odessa cuisine and a comprehensive program of its promotion have been proposed. The key differences of the proposed event from the already existing gastronomic festivals of Odessa and Odessa region have been formulated, namely: formation of a recognizable event and gastronomic brand of a tourist destination, holding a festival of national scale. It is noted that the effect of the national festival of Odessa cuisine will serve as a basis for exploring aspects of further development and promotion of events and gastronomic events in Odessa and the Odessa region. The importance of conducting the economic impact assessment of the festival has been emphasized, as well as the methodological approach has been proposed. The ways of increasing the effectiveness of the proposed event among which the important role is given to the regional authorities in the implementation of policy of support and development of event and gastronomic tourism have been identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18546
Інші ідентифікатори: УДК 338.48 – 6:641(477.7)
JEL Classification: Z320
Розташовується у зібраннях:№ 6 (269)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
121-146.pdf468,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.