Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМхітарян, А.Е.-
dc.date.accessioned2024-09-26T08:45:19Z-
dc.date.available2024-09-26T08:45:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМхітарян А.Е. Оцiнювання якостi обслуговування при наданнi послуг ресторанного господарства (на прикладi ресторану "Орiон"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Анна Ерiкiвна Мхiтарян ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева . - ОНЕУ , 2024. - 81 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18583-
dc.description.abstractУ роботі розкрито сутність та особливості поняття якості та її оцінювання; розглянуто різні системи управління якістю; визначено методи оцінки якості обслуговування. В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування ресторану «Оріон» та організаційно-економічну діяльність ресторану «Оріон»; проведено аналіз якості послуг у ресторані «Оріон» на підставі відгуків гостей; визначено комплексну експертну оцінку якості надання послуг у ресторані «Оріон». Розроблено комплекс заходів щодо вдосконалення функціонування ресторану та спрогнозовано оцінку якості послуг ресторану «Оріон» після втілення пропозицій.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of three sections. The object of the research is the process of assessing the quality of service in providing restaurant services. The work elucidates the essence and peculiarities of the concept of quality and its assessment; various quality management systems are examined; methods of evaluating service quality are identified. In the analytical part, the specifics of the functioning of the "Orion" restaurant were examined, including its organizational and economic activities. An analysis of the quality of services at the "Orion" restaurant was conducted based on guest feedback, leading to a comprehensive expert assessment of the quality of service provision at the establishment. Developed a set of measures to improve the functioning of the restaurant and forecasted the assessment of the quality of services at the "Orion" restaurant after implementing the proposals.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectпослуги ресторанного господарстваen_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.subjectоцінювання якості обслуговуванняen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectrestaurant servicesen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectservice evaluationen_US
dc.titleОцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Оріон»)en_US
dc.title.alternativeAssessment of service quality in restaurant hospitality services (using the example of the "Orion" restaurant)en_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Мхітарян.pdf521,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Mkhitaryan.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.