Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18592
Назва: Big Data як основоположний підхід у створенні портрета цільового споживача
Інші назви: Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer
Автори: Сотніков, Ю.
Єрешко, А.
Sotnikov, Y.
Ereshko, A.
Бібліографічний опис: Сотніков Ю. Big Data як основоположний підхід у створенні портрета цільового споживача / Ю. Сотніков, А. Єрешко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 4 (267). – С. 123-136.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: 10.32680/2409-9260-2019-4-267-123-136
Ключові слова: Big Data
сегментація
маркетингові стратегії
таргетинг
цільова аудиторія
цільовий споживач
цифровізація
Big Data
segmentation
marketing strategies
targeting
target audience
target consumer
digitalization
Короткий огляд (реферат): Аналіз ринку споживачів - невід'ємна частина успішного ведення бізнесу. Саме з портрета покупця починається будь-яка маркетингова кампанія і це один з найважливіших моментів визначення прибуткового бізнесу. Не маючи чіткого портрета можливого клієнта / покупця, неможливо скласти грамотне пропозицію на товар, а ще важче правильно адресувати цю пропозицію. У світлі Четвертої промислової революції і відповідно масової цифровізації, коли передові технології радикально змінюють цілі галузі економіки приголомшливо швидкими темпами і накопичуються величезні масиви неструктурованих даних, слід звернути увагу на технологію Big Data. У статті розглянуто поняття Big Data як основний фактор переходу до персоніфікованого підходу в дослідженні поведінки споживачів. Визначено, яким чином Big Data впливає на маркетингову діяльність сучасних підприємств. методи обробки неструктурованої інформації, серія підходів і інструментарій великих даних. Розглянуто, як використовується досліджувана технологія на етапі аналізу ринкового середовища і аудиту власне маркетингової діяльності. Виділено основні переваги, які отримує виробник при впровадженні рішень інтелектуального аналізу інформації. Доведено вигоду споживача від поширення технології Big Data в бізнессередовищі. Виявлено основні ризики і проблеми, якими супроводжується використання Big Data на даному етапі розвитку даної технології. Наводяться практичні приклади досвіду використання Big Data для створення портрета цільового споживача зарубіжними компаніями в якості подальших передумов для реалізації різноманітних маркетингових рішень, стратегій, для здійснення професійної діяльності, що передбачає використання сучасних технологій прийняття рішень, бізнесаналітики для різних галузей економіки.
Consumer market analysis is an integral part of successful business. It is from the portrait of the buyer begins any marketing campaign and this is one of the most important moments in determining a profitable business. Without a clear portrait of a potential client / buyer, it is impossible to make a competent offer for a product, and it is even more difficult to correctly address this offer. In the light of the Fourth Industrial Revolution and, accordingly, mass digitalization, when advanced technologies are radically changing entire sectors of the economy at tremendous speeds and huge arrays of unstructured data accumulate, one should pay attention to Big Data technology.The article discusses the concept of Big Data as the main factor in the transition to a personalized approach to the study of consumer behavior. It was determined how Big Data affects the marketing activities of modern companies. Outlined methods for processing unstructured information, a series of approaches and tools for big data. It is considered how the investigated technology is used at the stage of analyzing the market environment and auditing the marketing activity itself. The main advantages that the manufacturer receives in the implementation of data mining solutions are highlighted. Proven consumer benefits from the spread of Big Data technology in a business environment. The main risks and problems that accompany the use of Big Data at this stage of development of this technology are identified. Practical examples of the experience of using Big Data to create a portrait of a target consumer by foreign companies are given as further prerequisites for implementing various marketing decisions, strategies, for carrying out professional activities involving the use of modern decision-making technologies, business analytics for various industries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18592
Інші ідентифікатори: УДК 339.138
JEL Classification: M310
Розташовується у зібраннях:№ 4 (267)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
123-136.pdf470,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.