Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18707
Назва: Вплив інтернету на психологічний та соціальний розвиток підлітків
Інші назви: The influence of the Internet on the psychological and social development of adolescents
Автори: Казакова, А.Л.
Пундєв, В.В.
Kasakova, A.
Pundev, V.
Бібліографічний опис: Казакова А. Л. Вплив інтернету на психологічний та соціальний розвиток підлітків / А. Л. Казакова, В. В. Пундєв // Сучасні виклики економіки : збірник матеріалів IV підсумкової науково-практичної студентської конференції ОНЕУ (Одеса, 17 квітня 2024 р.). – Одеса, 2024. – С. 167-168.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підліток
Інтернет
психічне здоров'я
соціальний розвиток
залежність
adolescent
Internet
mental health
social development
addiction
Короткий огляд (реферат): Розуміння психологічних аспектів, які впливають на формування Інтернет-залежності у підлітків, є критично важливим для розробки ефективних стратегій профілактики та лікування. Визначення специфічних факторів ризику, таких як проблеми з самооцінкою, емоційна нестабільність, сімейні конфлікти та недостатні навички соціальної адаптації, дозволяє краще розуміти та адресувати причини, що сприяють залежності. Також, класифікація та діагностика Інтернет-залежності вимагають комплексного підходу, який включає як психологічні, так і соціальні виміри. Врахування унікальних характеристик підліткового віку та впливу цифрового середовища може сприяти створенню більш цілеспрямованих та ефективних програм втручання, здатних запобігти розвитку залежності або мінімізувати її наслідки.
Understanding the psychological aspects that influence the formation of Internet addiction in adolescents is critically important for the development of effective prevention and treatment strategies. Identifying specific risk factors, such as self-esteem issues, emotional instability, family conflict, and poor social adjustment skills, allows us to better understand and address the causes that contribute to addiction. Also, the classification and diagnosis of Internet addiction require a comprehensive approach that includes both psychological and social dimensions. Taking into account the unique characteristics of adolescence and the impact of the digital environment can contribute to the creation of more targeted and effective intervention programs that can prevent the development of addiction or minimize its consequences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18707
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167-168.pdf521,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.