Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСауляк, К.А.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorSaulyak, K.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-11-07T08:21:57Z-
dc.date.available2024-11-07T08:21:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСауляк К.А. Принципи організації управління маркетингом на підприємстві / К.А. Сауляк, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 222-224.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18733-
dc.description.abstractУ сучасному бізнес-середовищі, де технології швидко розвиваються, а вимоги споживачів постійно змінюються, ефективне управління маркетингом стає критично важливим для успіху будь-якого підприємства. Тому задля досягнення конкурентних переваг і забезпечення стійкого розвитку необхідно ретельно розробляти та дотримуватися принципів організації управління маркетингомen_US
dc.description.abstractIn today's business environment, where technologies are rapidly developing and business opportunities are constantly changing, effective marketing management has become critical to the success of any business. Therefore, in order to achieve competitive advantages and ensure sustainable development, it is necessary to carefully break down and adhere to the principles of organizing marketing management-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.titleПринципи організації управління маркетингом на підприємствіen_US
dc.title.alternativePrinciples of organizing marketing management in an enterpriseen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
222-224.pdf322,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.