Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18737
Назва: Ціноутворення в сфері послуг
Інші назви: Price determination in the sphere of services
Автори: Слівинська, В.
Кочевой, М.М.
Slivinska, V.
Kochevoy, M.
Бібліографічний опис: Слівинська В. Ціноутворення в сфері послуг / В. Слівинська, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 235-238.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ціноутворення
цінове регулювання
сфера послуг
value creation
price regulation
sphere of services
Короткий огляд (реферат): Ціноутворення є важливим елементом ринкового механізму. Усі комерційні та багато некомерційних організацій стикаються з проблемою встановлення цін на товари та послуги. У зв'язку з цим підготовка фахівців у всіх сферах діяльності повинна базуватися на глибоких знаннях процесу ціноутворення та особливостей цінового регулювання. Ціноутворення - це завжди складний виклик для будь-якого бізнесу, але коли мова йде про послуги, він стає ще складнішим. На відміну від товарів, послуги не мають матеріальної форми, їх важко оцінити та порівняти. Це робить процес визначення справедливої ціни ще складнішим. Відсутність досвіду ефективного управління в умовах ринкової економіки створює певні труднощі для багатьох підприємств з точки зору правильної орієнтації в ціновому середовищі ринку вільного ціноутворення. Тому необхідно визначити основні принципи методології та механізми ціноутворення при впровадженні підприємствами власних ефективних процесів ціноутворення
Price creation is an important element of the market mechanism. All commercial and many non-commercial organizations are faced with the problem of setting prices for goods and services. In connection with this, the preparation of facists in all spheres of activity must be based on in-depth knowledge of the price creation process and the peculiarities of price regulation. Price creation is always a difficult word for any business, but when it comes to services, it becomes even more difficult. In addition to goods and services, they do not have a material form, it is important to evaluate and compare them. The process of determining a fair price is even more complex. The lack of evidence of effective management in the minds of the market economy creates difficulties for wealthy enterprises from the point of view of the correct orientation in the price midpoint of the market enny. Therefore, it is necessary to understand the basic principles of the methodology and mechanisms of pricing when implementing effective pricing processes by enterprises
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18737
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
235-238.pdf255,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.