Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТащі, Д.О.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorTaschi, D.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.date.accessioned2024-11-07T12:34:49Z-
dc.date.available2024-11-07T12:34:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТащі Д. Стратегії маркетингового ціноутворення в умовах війни / Д. Тащі, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 238-240.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18738-
dc.description.abstractУмови війни ставлять перед підприємствами виклики, які вимагають негайних та ефективних стратегій. Серед них особливе значення має маркетингове ціноутворення, яке є ключовим елементом успішної адаптації до непередбачуваних умов конфлікту. Було проведено дослідження важливості ретельного аналізу ринку, конкурентного середовища та споживчого попиту для розробки та впровадження ефективних стратегій ціноутворення. Це допомагає компаніям зберегти конкурентоспроможність, забезпечити прибутковість та відповідати потребам ринку, зберігаючи стабільність та успішність умов військових дій.en_US
dc.description.abstractWartime conditions present challenges to businesses that require immediate and effective strategies. Of particular importance among these is marketing pricing, which is a key element in successfully adapting to the unpredictable conditions of conflict. Research has been conducted on the importance of careful analysis of the market, competitive environment and consumer demand in order to develop and implement effective pricing strategies. This helps companies remain competitive, ensure profitability and meet market needs while maintaining stability and success in wartime conditions.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectвійнаen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectwaren_US
dc.subjectpricingen_US
dc.titleСтратегії маркетингового ціноутворення в умовах війниen_US
dc.title.alternativeMarketing pricing strategies in wartimeen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
238-240.pdf251,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.