Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТищук, А.С.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorTyshchuk, A.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-11-08T07:59:22Z-
dc.date.available2024-11-08T07:59:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТищук А.С. Функції, права та обов’язки служби маркетингу на підприємстві / А.С. Тищук, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 242-244.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18740-
dc.description.abstractСлужба маркетингу - це єдиний механізм з розробки стратегії підприємства і практичних заходів щодо забезпечення стійкого положення підприємства на ринку. Маркетингова служба впливає на реалізацію всіх найважливіших функцій підприємства. Тому важливим моментом функціонування маркетингової служби на підприємстві є встановлення раціональних функціональних та інформаційних зв'язків з іншими підрозділами підприємстваen_US
dc.description.abstractMarketing service is a single mechanism for developing an enterprise strategy and practical measures to ensure a stable position of the enterprise in the market. Marketing service affects the implementation of all the most important functions of the enterprise. Therefore, an important point in the functioning of the marketing service at the enterprise is the establishment of rational functional and informational links with other divisions of the enterprise-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстратегія підприємстваen_US
dc.subjectфункції служби маркетингуen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectenterprise strategyen_US
dc.titleФункції, права та обов’язки служби маркетингу на підприємствіen_US
dc.title.alternativeFunctions, rights and responsibilities of the marketing department at the enterpriseen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
242-244.pdf180,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.