Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18742
Назва: Роль реклами в маркетиговій товарній політиці: інтегровані підходи до просування продуктів
Інші назви: The role of advertising in marketing product policy: integrated approaches to product promotion
Автори: Фараонов, Є.Р.
Сало, Я.В.
Faraonov, E.
Salo, Ya.
Бібліографічний опис: Фараонов Є. Р. Роль реклами в маркетиговій товарній політиці: інтегровані підходи до просування продуктів / Є. Р. Фараонов, Я. В. Сало // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 244-246.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: реклама
маркетингова товарної політики
стимулювання попиту
advertising
marketing product policy
stimulating demand
Короткий огляд (реферат): Реклама є невід'ємним елементом маркетингової товарної політики компаній у сучасному ринковому середовищі, відіграючи ключову роль у донесенні цінності продуктів до цільової аудиторії та стимулюванні попиту
Advertising is an integral element of companies' marketing product policy in the modern market environment, playing a key role in communicating the value of products to the target audience and stimulating demand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18742
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
244-246.pdf181,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.