Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФараонов, Є.Р.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorFaraonov, E.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.date.accessioned2024-11-08T11:57:52Z-
dc.date.available2024-11-08T11:57:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФараонов Є. Р. Адаптація ціноутворення в бізнесі під час криз / Є. Р. Фараонов, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 249-250.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18744-
dc.description.abstractВстановлення вірної ціни на продукт є критично важливим для успішного функціонування бізнесу і є одним з основних аспектів корпоративного управління. Приймаючи рішення щодо ціноутворення, менеджери опираються на різноманітні джерела інформації та розглядають різні стратегії ціноутворення. Особливо під час кризових ситуацій, таких як економічні зморшки або пандемії, маркетингові дослідження виявляються ключовими у формуванні цінових стратегій підприємств. Вони забезпечують необхідну інформацію для прийняття обґрунтованих рішень щодо цінової політики, що допомагає підтримувати конкурентоспроможність та стабільність бізнесу в умовах складної економікиen_US
dc.description.abstractSetting the right price for a product is critical to the successful functioning of a business and is one of the main aspects of corporate governance. When making pricing decisions, managers rely on a variety of sources of information and consider different pricing strategies. Especially during crisis situations, such as economic downturns or pandemics, marketing research is key in shaping the pricing strategies of enterprises. It provides the necessary information to make informed decisions on pricing policy, which helps maintain the competitiveness and stability of the business in a difficult economy.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectкорпоративне управлінняen_US
dc.subjectкризова ситуаціяen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectcorporate governanceen_US
dc.subjectcrisis situationen_US
dc.titleАдаптація ціноутворення в бізнесі під час кризen_US
dc.title.alternativeAdapting pricing in business during crisesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
249-250.pdf175,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.