Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФараонов, Є.Р.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorFaraonov, E.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.date.accessioned2024-11-12T09:05:32Z-
dc.date.available2024-11-12T09:05:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФараонов Є. Р. Адаптація ціноутворення в бізнесі під час криз / Є. Р. Фараонов, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 249-250.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18761-
dc.description.abstractВстановлення вірної ціни на продукт є критично важливим для успішного функціонування бізнесу і є одним з основних аспектів корпоративного управління. Приймаючи рішення щодо ціноутворення, менеджери опираються на різноманітні джерела інформації та розглядають різні стратегії ціноутворення. Особливо під час кризових ситуацій, таких як економічні зморшки або пандемії, маркетингові дослідження виявляються ключовими у формуванні цінових стратегій підприємств. Вони забезпечують необхідну інформацію для прийняття обґрунтованих рішень щодо цінової політики, що допомагає підтримувати конкурентоспроможність та стабільність бізнесу в умовах складної економіки.en_US
dc.description.abstractSetting the right price for a product is critical to the successful operation of a business and is one of the main aspects of corporate governance. When making pricing decisions, managers rely on a variety of pieces of information and consider different pricing strategies. Especially during times of crisis, such as economic shocks or pandemics, marketing research is key to the formation of pricing strategies for businesses. They will provide the necessary information for making pricing decisions that will help promote competitiveness and business stability in the minds of the folding economy.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectуспішне функціонування бізнесуen_US
dc.subjectстратегія ціноутворенняen_US
dc.subjectкризова ситуаціяen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectsuccessful functioning of businessen_US
dc.subjectpricing strategyen_US
dc.subjectcrisis situationen_US
dc.titleАдаптація ціноутворення в бізнесі під час кризen_US
dc.title.alternativeAdaptation of pricing in business in times of crisisen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
249-250.pdf175,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.