Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілозова, А.О.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorFilozova, A.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-11-12T09:23:39Z-
dc.date.available2024-11-12T09:23:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФараонов Є. Р. Паблік рилейшнс (PR) як механізм маркетингу / Є. Р. Фараонов, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 251-253.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18762-
dc.description.abstractУ демократичному суспільстві та ринковій економіці будь-який продукт людської діяльності повинен здобути визнання громадськості, інакше він програватиме конкурентам. Тому в процесі маркетингу активно застосовуються інструменти зв'язків з громадськістю (PR) для формування позитивного ставлення до компанії, популяризації її товарів і послуг на цільових ринках.en_US
dc.description.abstractIn a democratic society and market economy, any product of human activity must gain public recognition, otherwise it will lose to competitors. Therefore, public relations (PR) tools are actively used in the marketing process to form a positive attitude towards the company, popularize its products and services in target markets.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінструменти зв'язків з громадськістюen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectпопуляризація товарівen_US
dc.subjectpublic relations toolsen_US
dc.subjectproduct promotionen_US
dc.titleПаблік рилейшнс (PR) як механізм маркетингуen_US
dc.title.alternativePublic relations (PR) as a marketing mechanismen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
251-253.pdf253,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.