Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахкян, А.Р.-
dc.contributor.authorСало, Я.В.-
dc.contributor.authorShahkyan, A.-
dc.contributor.authorSalo, Ya.-
dc.date.accessioned2024-11-13T12:46:22Z-
dc.date.available2024-11-13T12:46:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШахкян А. Р. Особливості маркетингової товарної політики підприємства на сучасному етапі / А. Р Шахкян, Я. В. Сало / Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 265-267.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18776-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку ринкових відносин та технологічних інновацій підприємства стикаються з рядом викликів у сфері маркетингової товарної політики. Ці виклики включають не лише зміну споживчих уподобань та зростання конкуренції, але й потребу в адаптації до нових парадигм споживачів. Адже старі підходи до маркетингової товарної політики вже не є актуальними. Саме тому, задля успішного просування товарів і послуг на сьогочасному ринку виникає необхідність у дослідженні особливостей сучасної маркетингової товарної політики підприємствen_US
dc.description.abstractAt the current stage of development of market relations and technological innovations, enterprises face a number of challenges in the field of marketing product policy. These challenges include not only changing consumer preferences and increasing competition, but also the need to adapt to new consumer paradigms. After all, old approaches to marketing product policy are no longer relevant. That is why, in order to successfully promote goods and services in the modern market, there is a need to study the features of modern marketing product policy of enterprises-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectринкові відносиниen_US
dc.subjectмаркетингова товарна політикаen_US
dc.subjectmarket relationsen_US
dc.subjectmarketing product policyen_US
dc.titleОсобливості маркетингової товарної політики підприємства на сучасному етапіen_US
dc.title.alternativeFeatures of the enterprise's marketing product policy at the current stageen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
265-267.pdf250,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.