Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрикуліч, П.П.-
dc.contributor.authorКошельок, Г.В.-
dc.contributor.authorTrykulich, P.-
dc.contributor.authorKoshelok, H.-
dc.date.accessioned2024-11-25T15:10:56Z-
dc.date.available2024-11-25T15:10:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТрикуліч П. П. Штучний інтелект у маркетингу: переваги та ризики / П. П. Трикуліч, Г. В. Кошельок // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. молодих вчених, (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). – Одеса, 2023. – С. 122-123.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18821-
dc.description.abstractРозглянуто переваги та ризики використання штучного інтелекту в маркетингу. Штучний інтелект підвищує ефективність взаємодії з клієнтами, але має ризики, пов'язані з конфіденційністю даних та втратами креативності.en_US
dc.description.abstractThe theses explore the advantages and risks of using artificial intelligence in marketing. Artificial intelligence enhances customer interaction efficiency but carries risks related to data privacy and potential loss of creativity.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконтентen_US
dc.subjectпрогнозна аналітикаen_US
dc.subjectчат-ботиen_US
dc.subjectризикиen_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcontenten_US
dc.subjectpredictive analyticsen_US
dc.subjectchatbotsen_US
dc.subjectrisksen_US
dc.titleШтучний інтелект у маркетингу: переваги та ризикиen_US
dc.title.alternativeArtificial intelligence in marketing: benefits and risksen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
122-123.pdf388,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.