Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18821
Title: Штучний інтелект у маркетингу: переваги та ризики
Other Titles: Artificial intelligence in marketing: benefits and risks
Authors: Трикуліч, П.П.
Кошельок, Г.В.
Trykulich, P.
Koshelok, H.
Citation: Трикуліч П. П. Штучний інтелект у маркетингу: переваги та ризики / П. П. Трикуліч, Г. В. Кошельок // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. молодих вчених, (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). – Одеса, 2023. – С. 122-123.
Issue Date: 2023
Keywords: штучний інтелект
маркетинг
контент
прогнозна аналітика
чат-боти
ризики
artificial intelligence
marketing
content
predictive analytics
chatbots
risks
Abstract: Розглянуто переваги та ризики використання штучного інтелекту в маркетингу. Штучний інтелект підвищує ефективність взаємодії з клієнтами, але має ризики, пов'язані з конфіденційністю даних та втратами креативності.
The theses explore the advantages and risks of using artificial intelligence in marketing. Artificial intelligence enhances customer interaction efficiency but carries risks related to data privacy and potential loss of creativity.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18821
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
122-123.pdf388,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.