Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18822
Title: | Стратегічні засади системи освіти на сучасному етапі розвитку економіки |
Other Titles: | Strategic principles of the education system at the current stage of economic development |
Authors: | Шрагіна, Л.І. Меєрович, М.Й. Shragina, L. Meerovych, M. |
Citation: | Шрагіна Л. І. Стратегічні засади системи освіти на сучасному етапі розвитку економіки / Л. І. Шрагіна, М. Й. Меєрович // Філософія освіти в умовах сучасних викликів: цінності, стратегії, інноваційні практики: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції, присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 20 листопада 2024 року) / упоряд. : Т.О.Бондар, В.Ю.Стрельніков, Н.П.Шаповалова. – Полтава : ПАНО, 2024. – С. 44-47. |
Issue Date: | 2024 |
Keywords: | творче мислення випереджаюча педагогіка штучні системи закони розвитку штучних систем алгоритм рішення проблемних ситуацій системне мислення creative thinking оutstripping pedagogy artificial systems laws of development of artificial systems algorithm for solving problem situations systems thinking |
Abstract: | Сучасний розвиток економіки вимагає від системи освіти формувати у нових членів суспільства якості творчого мислення, які давали б їм можливість швидко та з позитивними емоціями змінювати кваліфікацію в умовах технологічних змін та успішно вирішувати творчі завдання. Але репродуктивна методика передачі знань та компетенцій, яку використовує в даний час система освіти, не здатна виконати таке замовлення. Розроблена авторами «Випереджаюча педагогіка», побудована на об’єктивних законах розвитку штучних систем, пропонує змінити репродуктивну методику на дослідницьку і будувати викладання учбового матеріалу як пошук рішення проблемної ситуації за допомогою розроблених авторами алгоритмів. Більш ніж 30-річна практика впровадження технології формування системного мислення в учбовий процес навчальних закладів різних рівнів показала, що ця технологія повністю відповідає вимогам економіки і суспільства до сучасної системи освіти. The modern development of the economy requires the education system to form the qualities of creative thinking in new members of society, which would enable them to quickly and with positive emotions change their qualifications in the conditions of technological changes and successfully solve creative tasks. But the reproductive method of transferring knowledge and competences, which is currently used by the education system, is not able to fulfill such an order. The "Оutstripping Pedagogy" developed by the authors, built on the objective laws of the development of artificial systems, proposes to change the reproductive method to a research one and to build the teaching of educational material as a search for a solution to a problem situation with the help of algorithms developed by the authors. The more than 30-year practice of introducing the technology of forming systems thinking into the educational process of educational institutions of various levels has shown that this technology fully meets the requirements of the economy and society for the modern education system. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18822 |
Other Identifiers: | УДК 141.155 |
Appears in Collections: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.