Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18857
Назва: | Формування особистості сучасного фахівця з економіки в епоху цифровізації |
Інші назви: | Formation of the personality of a modern economist in the era of digitalization |
Автори: | Ковальська, Н.А. Kovalska, N. |
Бібліографічний опис: | Ковальська Н. А. Формування особистості сучасного фахівця з економіки в епоху цифровізації / Н. А. Ковальська // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету (Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – C. 18-20. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | цифровізація діджиталізація формування особистості digitization digitalization personality formation |
Короткий огляд (реферат): | В останні десятиліття перед сучасним українським суспільством постала низка випробувань: періодичні локдауни, карантини, спричинені пандемією Covid-19, військові дії. Проте, не зважаючи на ці перепони, сфера освіти продовжує функціонувати і розвиватися. Так, ключовим вектором розвитку національної системи освіти і, зокрема, важливою умовою її інтеграції в міжнародний освітній простір є цифрова трансформація, діджиталізація, що призводить до активного застосування інформаційно-комунікативних технологій, підвищення якості освіти та її конкурентоздатності і, відповідно, доступу всіх громадян до якісної освіти. Цифровий розвиток України передбачає «…реалізацію цілеспрямованої та інноваційної політики створення в різних сферах життєдіяльності таких умов (технологічного середовища, цифрових інфраструктур тощо), які спонукали б громадян та бізнес замість звичних аналогових (традиційних) засобів та інструментів використовувати саме цифрові як більш ефективніші, швидші, дешевші та якісніші» In recent decades, modern Ukrainian society has faced a number of challenges: periodic lockdowns, quarantines caused by the Covid-19 pandemic, military operations. However, despite these obstacles, the education sector continues to function and develop. Thus, the key vector for the development of the national education system and, in particular, an important condition for its integration into the international educational space is digital transformation, digitalization, which leads to the active use of information and communication technologies, improving the quality of education and its competitiveness and, accordingly, access to quality education for all citizens. The digital development of Ukraine involves “…implementation of a targeted and innovative policy of creating in various spheres of life such conditions (technological environment, digital infrastructures, etc.) that would encourage citizens and businesses to use digital ones instead of the usual analog (traditional) means and tools as more effective, faster, cheaper and better” |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18857 |
Інші ідентифікатори: | УДК 378:37.032 JEL сlassification: I000; I230 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18-20.pdf | 510,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.