Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонюк, О.І.-
dc.contributor.authorAntonyuk, O.-
dc.date.accessioned2024-11-29T13:12:04Z-
dc.date.available2024-11-29T13:12:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 378.14-
dc.identifierJEL сlassification: I230; I290-
dc.identifier.citationАнтонюк О.І. Коучинг як інноваційна технологія студентоцентрованого навчання / О.І. Антонюк // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету (Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – C. 32-33.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18861-
dc.description.abstractПочаток Болонського процесу розкриває важливі аспекти трансформації європейської вищої освіти у ХХІ столітті. Його ключовий принцип переосмислює роль студента як активного учасника навчального процесу, відміщуючи акцент від традиційного викладання на підтримку самостійного навчання через самосвідомість та внутрішню мотивацію. Нові вимоги до освіти, які відображені у державному освітньому стандарті загальної освіти, поставляють перед освітнім процесом нові завдання й викликиen_US
dc.description.abstractThe beginning of the Bologna Process reveals important aspects of the transformation of European higher education in the 21st century. Its key principle rethinks the role of the student as an active participant in the educational process, shifting the emphasis from traditional teaching to supporting independent learning through self-awareness and intrinsic motivation. The new requirements for education, which are reflected in the state educational standard of general education, pose new tasks and challenges to the educational process-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтрансформація вищої освітиen_US
dc.subjectкоучингen_US
dc.subjecttransformation of higher educationen_US
dc.subjectcoachingen_US
dc.titleКоучинг як інноваційна технологія студентоцентрованого навчанняen_US
dc.title.alternativeCoaching as an innovative technology for student-centered learningen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32-33.pdf483,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.