Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18861
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Антонюк, О.І. | - |
dc.contributor.author | Antonyuk, O. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T13:12:04Z | - |
dc.date.available | 2024-11-29T13:12:04Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier | УДК 378.14 | - |
dc.identifier | JEL сlassification: I230; I290 | - |
dc.identifier.citation | Антонюк О.І. Коучинг як інноваційна технологія студентоцентрованого навчання / О.І. Антонюк // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету (Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – C. 32-33. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18861 | - |
dc.description.abstract | Початок Болонського процесу розкриває важливі аспекти трансформації європейської вищої освіти у ХХІ столітті. Його ключовий принцип переосмислює роль студента як активного учасника навчального процесу, відміщуючи акцент від традиційного викладання на підтримку самостійного навчання через самосвідомість та внутрішню мотивацію. Нові вимоги до освіти, які відображені у державному освітньому стандарті загальної освіти, поставляють перед освітнім процесом нові завдання й виклики | en_US |
dc.description.abstract | The beginning of the Bologna Process reveals important aspects of the transformation of European higher education in the 21st century. Its key principle rethinks the role of the student as an active participant in the educational process, shifting the emphasis from traditional teaching to supporting independent learning through self-awareness and intrinsic motivation. The new requirements for education, which are reflected in the state educational standard of general education, pose new tasks and challenges to the educational process | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Одеський національний економічний університет | en_US |
dc.subject | трансформація вищої освіти | en_US |
dc.subject | коучинг | en_US |
dc.subject | transformation of higher education | en_US |
dc.subject | coaching | en_US |
dc.title | Коучинг як інноваційна технологія студентоцентрованого навчання | en_US |
dc.title.alternative | Coaching as an innovative technology for student-centered learning | en_US |
dc.type | Conference Abstract | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32-33.pdf | 483,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.