Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18861
Title: | Коучинг як інноваційна технологія студентоцентрованого навчання |
Other Titles: | Coaching as an innovative technology for student-centered learning |
Authors: | Антонюк, О.І. Antonyuk, O. |
Citation: | Антонюк О.І. Коучинг як інноваційна технологія студентоцентрованого навчання / О.І. Антонюк // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету (Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – C. 32-33. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | трансформація вищої освіти коучинг transformation of higher education coaching |
Abstract: | Початок Болонського процесу розкриває важливі аспекти трансформації європейської вищої освіти у ХХІ столітті. Його ключовий принцип переосмислює роль студента як активного учасника навчального процесу, відміщуючи акцент від традиційного викладання на підтримку самостійного навчання через самосвідомість та внутрішню мотивацію. Нові вимоги до освіти, які відображені у державному освітньому стандарті загальної освіти, поставляють перед освітнім процесом нові завдання й виклики The beginning of the Bologna Process reveals important aspects of the transformation of European higher education in the 21st century. Its key principle rethinks the role of the student as an active participant in the educational process, shifting the emphasis from traditional teaching to supporting independent learning through self-awareness and intrinsic motivation. The new requirements for education, which are reflected in the state educational standard of general education, pose new tasks and challenges to the educational process |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18861 |
Other Identifiers: | УДК 378.14 JEL сlassification: I230; I290 |
Appears in Collections: | Кафедра іноземних мов |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.