Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorСало, Я.В.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.contributor.authorSalo, Ya.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-12-17T09:12:05Z-
dc.date.available2024-12-17T09:12:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТарасова К.І. Сучасні маркетингові стратегії підприємств: тенденції 2024 / К.І. Тарасова, Я.В. Сало, Г.В. Новак // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Матеріали тринадцятої міжнар. наук.-практ. конф. (13 вересня 2024 р. ). – Одеса: ОНЕУ, 2024.– С. 187-188.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18894-
dc.description.abstractУ тезах висвітлено сучасні маркетингові стратегії підприємств з акцентом на тенденції 2024 року. Досліджуються ключові тренди, що впливають на маркетингові підходи, зокрема персоналізація клієнтського досвіду, використання штучного інтелекту та машинного навчання, зростання ролі соціальних мереж та інтеграція сталих практик у маркетингові кампанії. Окрема увага приділяється впровадженню нових цифрових технологій та підвищенню значущості етичного маркетингу.en_US
dc.description.abstractThe abstracts highlight modern marketing strategies of enterprises with an emphasis on trends in 2024. Key trends influencing marketing approaches are explored, including personalization of customer experience, use of artificial intelligence and machine learning, the growing role of social networks, and integration of sustainable practices into marketing campaigns. Particular attention is paid to the implementation of new digital technologies and increasing the importance of ethical marketing.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectсучасні тенденціїen_US
dc.subjectтратегія розвитку підприємстваen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectcurrent trendsen_US
dc.subjectenterprise development strategyen_US
dc.titleСучасні маркетингові стратегії підприємств: тенденції 2024en_US
dc.title.alternativeModern marketing strategies of enterprises: trends 2024en_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_2.pdf2,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.