Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрейченко, А.В.-
dc.contributor.authorЖурило, С.С.-
dc.contributor.authorAndreichenko, A.-
dc.contributor.authorZhurylo S.-
dc.date.accessioned2024-12-17T11:35:32Z-
dc.date.available2024-12-17T11:35:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК: 330.34:338.435:346.544.4-
dc.identifierJEL сlassification: O15, O18, D60, Q10-
dc.identifier.citationАндрейченко А. В. Брендинг країни у сфері аграрного бізнесу як умова привабливого проживання / А. В. Андрейченко, С. С. Журило // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 7-8 (320-321). – С. 17-22.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18902-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу особливостей вивчення брендингу країни у сфері аграрного бізнесу як умови привабливого проживання в ній, визначенню ефективної стратегії бренду країни у сфері агробізнесу, застосуванню інноваційних рішень для економічного розвитку. Ефективна стратегія бренду країни передбачає впровадження комплексу заходів, спрямованих на формування і поширення привабливого образу України як потужної, динамічної та відкритої для співпраці країни. Це включає розвиток туристичної інфраструктури, стимулювання інновацій у бізнесі та підтримку культурних ініціатив, що сприяють формуванню позитивного іміджу. Розгляд брендингу країни у сфері аграрного бізнесу як умови привабливого проживання, є не лише завданням влади та бізнесу, але й завданням щодо активної участі громадян у формуванні позитивного іміджу та розвитку країни загалом. Заохочується співпраця на всіх рівнях суспільства для досягнення спільної мети – створення України, яка визначатиметься не лише своєю історією, але й сучасним образом, привабливим для усіх, хто прагне знайти в ній свій дім та можливості для самореалізації.en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the peculiarities of studying the branding of the country in the field of agrarian business as a condition for attractiS.ve living in it, the definition of an effective strategy of the country's brand in the field of agribusiness, the application of innovative solutions for economic development. Effective branding in the field of agrarian business as a condition for attractive living in it is an important and urgent task. It requires an integrated approach that includes infrastructure development, improvement of the quality of life, creation of favorable conditions for business and investors, as well as active promotion of the country at the international level. Successful branding can become a key factor in attracting new residents and contribute to the country's sustainable development. It was concluded that the creation of branding is a strategic goal that determines not only the economic perspective, but also socio-cultural development. Ukraine, as a modern country with a multi-layered history, unique culture and natural wealth, has the potential to become an attractive place to live, work and relax. An effective country brand strategy involves the implementation of a set of measures aimed at raising awareness of Ukraine as a powerful, dynamic and open country for cooperation. This includes the development of tourism infrastructure, the stimulation of innovation in business and the support of cultural initiatives that contribute to the formation of a positive image. Considering the country's branding in the field of agrarian business as a condition of attractive living is not only a task of the government and business, but also the active participation of citizens in the formation of a positive image and development of the country as a whole. Cooperation at all levels of society is encouraged to achieve a common goal - the creation of Ukraine, which will be defined not only by its history, but also by a modern image, attractive to all who seek to find their home in it and opportunities for self-realization.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectрозвиток країниen_US
dc.subjectагробізнесen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectекономічний розвитокen_US
dc.subjectбезпечністьen_US
dc.subjectтериторіальний брендингen_US
dc.subjectфінансовий добробутen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectcountry developmenten_US
dc.subjectagribusinessen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjecteconomic developmenten_US
dc.subjectsafeen_US
dc.subjectterritorial brandingen_US
dc.subjectfinancial well-beingen_US
dc.titleБрендинг країни у сфері аграрного бізнесу як умова привабливого проживанняen_US
dc.title.alternativeBranding of the country in the sphere of agricultural business as a condition for an attractive livingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-7-8-320-321-17-22-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1854-9099-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4355-5060-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом
№ 7-8 (320-321)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17-22.pdf418,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.