Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18935
Назва: Формування елементів стратегічних напрямків розвитку підприємства в сучасних умовах (на прикладі ТДВ «ІнтерХім»)
Інші назви: Formation of elements of strategic directions of enterprise development in modern conditions (on the example of ALC "InterHim")
Автори: Чернова, Г.С.
Бібліографічний опис: Формування елементiв стратегiчних напрямкiв розвитку пiдприємства в сучасних умовах на прикладi "ТДВ IнтерХiм" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076"Пiдприємництво та торгiвля " за освiтньою програмою " Економiка та стратегiя розвитку пiдприємства" / Ганна Сергiївна Чернова ; наук. кер. Раїса Володимирiвна Грiнченко . - ОНЕУ , 2024. - 109 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: стратегія напрямків розвитку
стратегічний аналіз
економічна ефективність
розвиток підприємства в сучасних умовах
розширення асортименту продукції
strategy of development directions
strategic analysis
economic efficiency
development of the enterprise in modern conditions
expansion of the range of products
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес формування розвитку підприємства в сучасних умовах. У роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти формування елементів стратегічних напрямів розвитку підприємства. Проаналізовано зовнішнє середовище господарювання ТДВ «ІнтерХім» та оцінка фінансово-господарської діяльності ТДВ «ІнтерХім». Запропоновано розширення асортименту продукції ТДВ «ІнтерХім» та обґрунтовано вихід ТДВ «ІнтерХім» на нові ринку збуту.
Thesis consists of three chapters. Object of study is the process of forming the development of the enterprise in modern conditions. Tesis deals with theoretical and methodical aspects of formation of elements of strategic directions of enterprise development are considered in the work. Autor analysis the external economic environment of ALC "InterHim" and assessment of financial and economic activities of ALC "InterHim". The proposal to expand the range of products of ALC "InterHim" and substantiate the entry of ALC "InterHim" into new markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18935
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернова з літературою.pdf2,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Чернова.pdf222,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.