Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18944
Назва: Інклюзивне навчання як засіб психологічного впливу на розвиток толератності та подолання стереотипів у учнів із типовим розвитком
Інші назви: Inclusive education as a means of psychological influence on the development of tolerance and overcoming stereotypes in students with typical development
Автори: Дорошенко, М.В.
Яцишина, А.М.
Doroshenko, M.
Yatsyshyna, A.
Бібліографічний опис: Дорошенко М.В. Інклюзивне навчання як засіб психологічного впливу на розвиток толератності та подолання стереотипів у учнів із типовим розвитком / М.В. Дорошенко, А.М. Яцишина // Науковий студентський вісник. – 2024. – № 41 (1). – С. 189-191.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інклюзивне навчання
толерантність
подолання стереотипів
психологічний вплив
inclusive education
tolerance
overcoming stereotypes
psychological influence
Короткий огляд (реферат): Тема інклюзивного навчання є актуальною з кількох причин: по-перше, це соціальна інтеграція (інклюзивне навчання сприяє соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, забезпечуючи рівні можливості для всіх учнів.
The topic of inclusive education is relevant for several reasons: firstly, it is social integration (inclusive education promotes the socialization of children with special educational needs, ensuring equal opportunities for all students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18944
Розташовується у зібраннях:2024 № 41 (1)
Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024 р. Одеса, тези. Яцишина, Дорошенко М.В.pdf459,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.